puheentunnistus projektin avulla LPC kuin piirreirrotuksen

D

ddaren

Guest
HI. Olen nyt työskennellyt äänentunnistus projektin avulla LPC kuin piirreirrotuksen ja HMM kuin kaavoja. Tämä hanke perustuu tekstiin riippuvainen äänen todentaminen. Olen jo tehnyt kanssa LPC mutta olen ongelma Hidden marcov mallit (HMM)-menetelmä. Kuka tahansa voi tarjota minulle piilotettu marcov mallit MATLAB lähdekoodia äänentunnistus on suureksi avuksi. Kiitos jo etukäteen. email: ddaren12345@yahoo.com

hiiiii Olen nyt tekemässä puheentunnistukseen Matlabilla koodia. mutta kun yritän kouluttaa puhesignaalin käyttäen LPC mallia siellä tapahtuu tullut virhe debuging ohjelmaa. kuten esimerkiksi virhe FFT cant määritellä char linjassa 36 aand virhe lpc.m at line 58 WHT on ratkaisu tuon "\??? Function" FFT "ei ole määritelty arvoja luokan" char ". Virhe == > FFT klo 36 [varargout {1: nargout}] = sisäänrakennettu (FFT ", varargin {:}); Virhe ==> LPC 58 X = FFT (x, 2 ^ nextpow2 (2 * koko (x, 1 ) -1));

Haluan hankkeen Matlab perustuu puheentunnistukseen käyttämällä Hidden Markov model.its urgent.please auttaa minua ...

Hei Ravali, ota selata alla olevista linkeistä puheentunnistuksen avulla Hidden Markov mallia. http://www.freewebs.com/lvtaoran/ Yritin mutta en kohdata joitakin ongelmia on TAT, jos osaat käyttää sitä pls let me know. kiitos osalta sclim9

u yrittää selata uudelleen. Se toimi kunnolla osalta, sclim9

Haluan hankkeen Matlab perustuu puheentunnistukseen käyttämällä Hidden Markov model.its urgent.please auttaa minua ...
Hei .. minun projct nimi z "ääni luokittelija" Oikeastaan ​​olen hav 2 ottelu ihmisen äänellä tallennettu ihmisen ääni, joka on myymälä tietokantaan. Haluan koodi se Matlabin .. plzzzzzzzzz auttaa minua: (terveisin, AXA

Hei .. minun projct nimi z "ääni luokittelija" Oikeastaan ​​olen hav 2 ottelu ihmisäänen kanssa tallennettu ihmisen ääni, joka on myymälä tietokantaan. Haluan koodi se Matlabin .. plzzzzzzzzz auttaa minua: (terveisin, AXA
Hei AXA olen tekemässä jonkinlaista vastaava hanke kuin sinun. kerro minulle Onko sinulla apua? osalta SANA

Kokeile hakea Googlesta, mielestäni voit saada hyviä vastauksia:
2.gif

Hei mulla puheentunnistus Matlab mutta se ei toimi kunnolla .. Onko kellään lähdekoodin Matlab? plz ... se on kiireellinen ...: cry:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back