puhuja kohinanvaimennus?

A

ahgu

Guest
Mitkä ovat keinoja vähentää melua puhuja? Olen valkoinen kohina minun puhuja otuput koodekin, vaikka syöttöä nolla. Omat asetukset: DAC ---> ero lähtö -> 10X tehovahvistimen (sillattu yhteys). Joidenkin mittaus, löysin melu DAC on korkeampi kuin maassa, vaikka se tuottaa 0. Lisäksi, on kohinaa piirissä, jotka edistävät puhujan ennen 10X vahvistuksen. Olen mittaa AC jännite joitakin kohtia. En tiedä miten mitata melua, mittaus AC jännitteen avulla 6.5digit DMM on ainoa tapa voin ajatella. Regulator: 0.4mV DAC ulostulon 0: 0.8mV. Tulo tehovahvistin on min 0.4mv vaikka DAC on poistettu. Näiden yhdistelmä, kuulen valkoista kohinaa kaiuttimesta. Nyt miten voin poistaa valkoista kohinaa? Tämä tuntuu kova ongelma.

Onko sinulla oskilloskooppi korkea-voitto tulokanava? Melu aaltomuoto voi ehdottaa mitä aiheuttaa melua.

Hei ahgu Mittaus melun DMM on lähes inpossible. Saat oikean mittaustuloksen tarvitset oskilloskooppi. Mielestäni sinun melua voidaan tuottaa DAC tai vahvistimen. Onko melu edelleen olemassa, jos lyhyen syöttää oman amp (DAC ei kytketty)? -> Voi olla, että kondensaattori on melun lähteen Jos vahvistimen itse ei tuota melua, on mahdollista, että DAC tuottaa sitä. Ongelmana on usein, että DAC on analoginen ja digitaalinen syöttö. Onko analoginen tarjonta (jos sinulla on molemmat) oikea? Onko sinulla tarpeeksi irrottamista-C: n lähellä DAC? Tervehtii

nomally melu on suurtaajuisen signaalin u voi elimninate että käyttämällä jonkinlaista alipäästösuodattimen hylättiin suurtaajuista melua. se imrove asioita hieman. Myös ihmisen korva ei kuule kaikki taajuudet, mutta käyttäen suodatin vähentää clearity vähän

Olen tottunut vahvistimia. Jos sen jälkeen shotting vahvistimen tulon kanssa tai ilman DAC kytkettynä ääni on edelleen olemassa, niin todennäköisyys voi olla teidän maa linja. Tarkista gnd liitännät hyvin. se voi myös johtua ur pcb layout. Jos tietäisin lisätietoja ur työtä olisin tiennyt miten auttaa enemmän

Hei, täysin oikeassa. Yhden pisteen maadoitus olisi sovellettava, eikö?. Olen kohdannut sellaista melua.

Haluat tarkistaa ja nähdä, jos jokin nopea nousuaika Edgen ylivärähtelyä ei kytkentä kaiuttimen jälkiä. Mahdollisesti tähti maadoitus to main maatasoon auttaa. Tarvitsetko lisää tietoa. Tällaisissa tapauksissa layout on paljon tekemistä teidän melua ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back