pukittaa muuntimen kanssa mikro

E

eng.hasan.power

Guest
Dear All;

Minun täytyy tehdä virtalähteen pois muuttuja 0-18V ja 0-3A
alk. 220V AC

mitä, miten minun pitäisi kulkea?
im vähän perehtynyt pukittaa muunnin, ja Motorola rekisterinpitäjille ja PIC-ohjaimet, mutta mieluummin FreeScale-motorola -

Minun täytyy tehdä se mikro ole erityistä IC

kysymykset ovat.
1 - on olemassa muita tapoja tehdä se, w / o Buck muuntimen?
2 - ja jos vastaus EI, miten voin tehdä sen Buck, i tehdä Buck muuntimen kerran, mutta ilman palautetta jossa i on korvattava jännite-anturi, ja mitä nykyinen anturi i olisi käytettävä-vastus esimerkiksi-; ja mistä voin paikka se

apua on arvostettu;

eng.hasan.power wrote:

1 - on olemassa muita tapoja tehdä se, w / o Buck muuntimen?

Jos et tarvitse sitä joissakin muissa projet sitten saat valmiita DC-DC-muuntimet saatavilla laaja valikoima jännite,
virta ja teho luokituksia.Jos te teette tämän itse hankkeen sitten pukittaa muunnin on yksinkertaisin kaikkien askel alas-muuntimet.Kuten kender ehdotti Linear sääntelijät ovat ok, niin kauan kuin virta vaatimukset eivät ole niin suuria ja asianmukainen lämmöntuoton hallintaan on tehty.Maininta siitä, Linear regulatator voidaan liittää DAC, jos saatavilla tai vain jollakin ohjainportissa ja painotettu vastus tikkaat.

Voit käyttää yksinkertaista resistiivinen jakaja mittaamaan tuotoksen jännitteen kuorman,
varo valita suhde siten, että kun Vo on 18V teidän ADC ei pitäisi näkyä enemmän kuin 5V tai millä ADC kestät.

Nykyisten mittalaitteiden käyttää 0,1%:
n tai paremman 0.1-0.5 ohmia vastus riippuen melu esittää oman piirin suurempi vastustus on ok niin kauan kuin tiedät tyyppi kuorman jännitteet ja virtaukset aiot tarjontaa.

Valvontaa, vain näytteen ja jännite ja säädä Käyttömäärä vastaavasti, voit mitata caliberation siirtymät testauksen aikana ja myöhemmin ohjelma ne mikro.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back