pulssin huippu mittaus

A

amirbaragh

Guest
Hei Haluan mitata huippu puhdistetun pulssin signal.one helppo tapa on käyttää näytteen ja hold.but täällä minulla on signaalin x kaistalla (high frequency) kanssa käyttömäärä noin 10ns.so i cant käyttää näytteen alhaalla. auttakaa minua!

Gigatronics ja Agilent valmistaa erittäin tarkka ja kustannustehokas Huipputeho Ilmaisimet ja Power Meters pulssialtistuksen radiosignaaleja. Kaikki mitä sinun pitäisi valita sopiva tehoilmaisin ja Power Meter koskien oman taajuuden ja modulointimenetelmällä.

Hei Haluan mitata huippu puhdistetun pulssin signal.one helppo tapa on käyttää näytteen ja hold.but täällä minulla on signaalin x kaistalla (high frequency) kanssa käyttömäärä noin 10ns.so i cant käyttää näytteen hold.please auttaa minua!
On joitakin nopeita laajuuksia. Minulla oli tapana käyttää vanhaa Tektronix jolla oli pää risetime on 25 ps. Se oli ehkä noin 20-vuotias, mutta en ole varma, mikä on uusinta nyt. Entä sekoittamalla se signaali tiivistä taajuus, suodatetaan pois summa taajuus, ja katsot ero taajuudella perinteisen soveltamisalasta?

Hei Sen hyvä tapa, että olen pitänyt sitä lopullista way.but nyt olen valitsi ic ltc5564 korjata minun tulo ja haluat mitata huippu output.note että minun panos on pulssi moduloitu signaali.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back