Push Pull SMPS CAPS-

E

eem2am

Guest
Hei, minulla ei 10W offline push pull SMPS, se oli nykyinen tila, käyttäen MC34025, mutta MOSFETs oli saada erittäin kuuma. Uskon, että oli "flux kävely" kylläisyyttä aiheuttaa ensisijainen ylivirta. Luuletteko, että tämä push pull, CAPS ja diodit lisäsi, toimisi push pull ja poistaa vuon-kävely? ......
2uhv8z8.jpg
Minun täytyy käyttää push pull pitää aaltoilu niin alhainen kuin mahdollista toissijainen.

Sinun täytyy opiskella perusasiat Power Conversion alusta alkaen. Tässä vaiheessa tiedät vain tarpeeksi vaarallista. 8o

Koska etu, nykyinen piiri ei varmasti ole vaarallista: Zero tulovirta, nolla lähtöjännite.

Woops, kai minun täytyy goofed tänne, kiitos, että saan tietää FVM ja E-design. Olen kuullut, että jossain korkki voidaan laittaa push pull lopettaa että flux kävely. Olen vain ajatellut, että kukaan olisi koskaan tehdä puoli-tai kokosilta ilman korkki sillan ...... koska he pelkäävät flux kävellä. ... Niin ja push pull, uskon myös, että korkki tarvitaan ...... mutta mihin laittaa sen? Mitään ideoita kiitollisena arvostetaan.

On selvää, kondensaattori voidaan sijoittaa vaihtovirta polun vain esim. puoli-tai koko sillan. En kuitenkaan näe, että sitä käytetään usein tai jopa välttämätöntä kokosilta piirejä.

Kiitos FVM, luen kirjaa "edesauttaneen hakkuriteholähteet" Ray Mack, ja sen juuri, että hän on vahvasti suosittelee silta korkki kokonaan / puoli silta piirit ..... Hän jopa käyttää tasapainotus lakkauttamista kanssa puoli silta.

En puhu kirjoista mutta reaalimaailmassa malleja. PS: Voit ottaa eri näkökulmista riippuen tehotaso ja sovellusten alalla. Virtatasolla useita 10-100, kondensaattori ei ole yksinkertainen ja halpa komponentti, että voit ostaa luetteloomme jakelija. Saatat olla vakavia difficuties löytää käyttökelpoista osaa ollenkaan. Niinpä sitä ei saa käyttää, jos se ei ole välttämätöntä tai tarjoaa superiour suorituskykyä. Kuten toinen näkökohta, teolliset mallit ovat yleensä kustannus ajetaan. Kondensaattori Toisaalta voidaan saavuttaa yksinkertainen rakenne, jossa on sisäänrakennettu viankestävänä käyttäytymistä. Pienille Invertterit, se voi olla mielekästä käyttää AC virtasensorin ja kondensaattori.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back