Push Pull Transformer rakentaminen

R

rameshkumar143

Guest
Jos joku ottaa push muuntaja suunnittelu lähetä minulle. Minun mail id on rameshkumar143@gmail.com . Olen saapunut 16T ensisijainen ja 67 kierrosta toisen. Käytän toisen kuin keskustan hyväksi. Ensisijainen kääntyy Olen saapunut voin käyttää kuin puoli ensisijainen kääntyy tai täysi ensisijainen voin käyttää? Kerrothan Kiitos jo etukäteen

Hei, Push Pull muuntaja ei ole kovin kova tuuli, mutta vaatimus ei ole ymmärretty. Ole hyvä ja selkeä: mitä haluat, jotta apu voidaan toimittaa sinulle. Thanks. Tahmid.

Hei Käytän 16T ensisijainen puoli käämitys ja 67T toissijainen puoli käämitys. Muut puoli käämit myös sama. FSW on 100 kHz. I m käyttäen 2525 PWM Controler. Push PUL config. I m käyttäen ee42 ydin. Epcos N87 materiaalia. Op on 100W. 170 V. Tulo on 54V. I m käyttäen 26 AWG fr ensisijainen ja toissijainen. Ensisijainen on 5 säikeiden lanka ja toissijainen on 2 säikeistä lanka. Olen harkinnut al arvo 200 nh/t2. Tämän muuntaja alkaa lämmittää kovasti upto 120C huoneenlämmössä. Voiko joku kertoa minulle kuinka vähentää lämpötilaa muuntajan. Ystävällisesti mail minua rameshkumar143@gmail.com

En aio lähettää sinulle sähköpostia, kaikki apu on tarkoitus olla avoin lukea kaikille:) Jos lämmitys on ongelma, niin ehkä on liian vähän monta kierrosta. Oletko mitattu tulovirta kun minimikuormalla tai ilman kuormaa ollenkaan? Oletko kokeillut muuttaa PWM frequenzy? Liian alhainen taajuus voi johtaa ytimen kylläisyyttä joka puolestaan johtaa lämmitys käämien ja ydin. Tai ehkä lanka on liian pieni, jotta lanka itse menossa kuuma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back