puskuri ajaa suuri kapasitiivinen kuorma?

O

Octago

Guest
Minun piirejä, haluan suunnitella puskuri jotta ajaa suuri kapasitiivinen kuorma

Esimerkiksi lähde seuraaja on usein tässä tapauksessa puskurina

Mutta lähde seuraaja aina tuo jännitehäviö kahden vaihetta, jota ei haluta minun tapauksessani.

Joten ei ole mitään puskurit, jotka voivat toisaalta ajaa suuri kapasitiivinen kuorma, mutta toisaalta ei aiheuta mitään tasajännite pudota?

Pushpull AB-luokan puskurit voi olla vaihtoehto ..

Raduga

Kiitoksia, tein nopeasti etsimään Pushpull AB-luokan puskureita Internet, tuntuu siltä kuin esimerkiksi puskurin koostuu FPC ja muut vaiheet, ja suunnittelu voi olla hyvin monimutkaista

Onko olemassa mitään yksinkertaista topologia Pushpull Class AB puskuri?Minun tavoitteeni on vain ajaa suuri kapasitiivinen kuorma.raduga_in kirjoitti:

Pushpull AB-luokan puskurit voi olla vaihtoehto ..Raduga

Octago kirjoitti:

Minun piirejä, haluan suunnitella puskuri jotta ajaa suuri kapasitiivinen kuormaEsimerkiksi lähde seuraaja on usein tässä tapauksessa puskurinaMutta lähde seuraaja aina tuo jännitehäviö kahden vaihetta, jota ei haluta minun tapauksessani.Joten ei ole mitään puskurit, jotka voivat toisaalta ajaa suuri kapasitiivinen kuorma, mutta toisaalta ei aiheuta mitään tasajännite pudota?

Mielestäni CMOS invertteri ja palaute vastus välillä tulon ja lähdön pitäisi tehdä työtä.Se olisi riittävästi nykyisen aseman vuoksi lisätty GM PMOS ja NMOS ja vastus pitäisi asettaa tuotoksen puolueellisuutta on sama kuin tulo puolueellisuudesta.

Old Nick kirjoitti:Octago kirjoitti:

Minun piirejä, haluan suunnitella puskuri jotta ajaa suuri kapasitiivinen kuormaEsimerkiksi lähde seuraaja on usein tässä tapauksessa puskurinaMutta lähde seuraaja aina tuo jännitehäviö kahden vaihetta, jota ei haluta minun tapauksessani.Joten ei ole mitään puskurit, jotka voivat toisaalta ajaa suuri kapasitiivinen kuorma, mutta toisaalta ei aiheuta mitään tasajännite pudota?

Kuten sanoin, vastus voidaan sijoittaa asettaa tuotoksen puolueellisuudesta on yhtä suuri kuin tulo puolueellisuudesta.Toiseksi saada kaikki vahvistin on aina pienessä kantaman syöttö.Valikoima Tämän tulo voidaan siirtää muuttamalla suhde PMOS ja NMOS leveys.

leohart kirjoitti:Old Nick kirjoitti:Octago kirjoitti:

kiitos

Mutta jos käytän OTA yhtenäisesti palautetta puskurina, on ongelma värähtelyn olla kriittinen?

Octago kirjoitti:

kiitosMutta jos käytän OTA yhtenäisesti palautetta puskurina, on ongelma värähtelyn olla kriittinen?

Kiitoksia jälleen.

Tuntuu siltä OTA yhtenäisesti voitto jännite seuraaja on melko usein.Minulla ei ole paljon käytännön kokemusta toiminnan vahvistimen suunnittelussa.

Onko olemassa mitään viittausta kaavamaisen tai taulukkonäkymässä tähän kiertoon?Old Nick kirjoitti:Octago kirjoitti:

kiitosMutta jos käytän OTA yhtenäisesti palautetta puskurina, on ongelma värähtelyn olla kriittinen?

En voi itse antaa sinulle tarkat tiedot mitä meillä käytössä, mutta ne ovat pohjimmiltaan standardi pitkän tailled paria (ero vahvistin) ja koko ve palautetta.

Olen liittänyt kaavamaisen 5UA puskuria, voit joutua säätämään kokoa osat, jotka sopivat sinun ajaa tarpeet ja prosessi jne. vain valita järkevä overdrive jännitteet jne, sinun transistorit.Jos sinulla on tilaa kuitenkin käyttää 2-vaiheen op-vahvistimen (ja-ve palaute), aina käyttää näitä, kun drivinng tyynyt ja siru - puolueellinen useissa mA.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Voit rebias DC tasolla pari kondensaattori ja vastus jos frequecny on erittäin korkea.
Ja jos taajuutta ei ole kovin suuri, se ei kiinnosta suurta kondensaattoria.
Joten voitte kertoa meille taajuuden ja kondensaattorin arvo?

Taajuus on enintään useita kHz
kapasitiivinen kuorma tarvitaan ajaa ei enemmän kuin 50pF

jecyhale kirjoitti:

Voit rebias DC tasolla pari kondensaattori ja vastus jos frequecny on erittäin korkea.

Octago kirjoitti:

Taajuus on enintään useita kHz

kapasitiivinen kuorma tarvitaan ajaa ei enemmän kuin 50pFjecyhale kirjoitti:

Kuinka suuri kondensaattori kuormitus.Mielestäni Class AB potentialchoice

enintään 10pFtia_design kirjoitti:

Kuinka suuri kondensaattori kuormitus.
Mielestäni Class AB potentialchoice

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back