Pyydä lisätietoja Sony KV-29C3

G

gillcv

Guest
Olen kiinnostunut tietoja TV Sony KV-29C3, tykkään Huoltokirja, korjaus vinkkejä, käyttö sisällyttänyt palvelun moduuli jne. Kiitos jo etukäteen mitään apua. Gill: cry:

Olen repaird niin TV ja voi kertoa teille vinkkejä. Oire ei ole virtaa. Tarkistin virtalähteen ja löysi Q601 ja Q602 (2SC4834) oikosulussa ja sulake vastus R607 (0,1 ohm, 1/2W) palanut. Ilmeisesti virtalähde on oikosulussa - tämä on yleensä aiheuttanut ongelmia B +. Olen siis tarkistanut vaakataipuman transistori Q502 (2SC5148) ja todettu se on rikki liikaa. Korvaamalla 3-transistoreita ja sulake vastuksen ratkaistu ongelmaa.

Jos Arold vastanneet pyyntööni: Hei, kuten kerroitte minulle lähettänyt pyynnön samasta aiheesta WIMTV S uploadcenter. Toivon voit ladata tiedoston täältä. Paljon kiitoksia, gillcv :)

Hei Gill, olen ladannut ohjekirjaa ja korjaus vinkkejä. Toivottavasti se auttaa sinua. Kaikki paras. Arold.

Rakkaat ystävät, olen myös pikaisesti etsimässä palvelu käsikirjan SONY TV KV-29C3 (minulla KV-29C3D) ja minulla on paljon pieniä raidat 30 minuutin jälkeen (Termal virhe). Olisin erittäin onnellinen, jos joku voi ottaa minuun yhteyttä: Arold tai Gilcv voi olla sitä, ja en tiedä miten ottaa yhteyttä heihin. Voisiko joku auttaa minua tai auttaa saamaan yhteydessä heihin, tai paikka mistä sitä saa? Löysin vihjeen, että se voidaan ladata osoitteesta: http://www.wimtv.be/forum/index.php?order=mod&direction=1 & , mutta se ei pystynyt löytänyt anytjing olemassa (ei hakua ) ja google eikä vain palaa yhden URL osoittaa tälle foorumille. Thanks a lot guys etukäteen postilaatikossa: on heinzv at gmx.at (korvaa "at" @-merkillä, käytän tätä syntaksia vain Roskapostin välttämiseksi)

korjaus (R), kiitos paljon teidän linkkejä ja vinkkejä. Olen ladannut Sony-Chassis-AE4. Tässä PDF-tiedoston, se näyttää listan laitteista KV-28WF3 ja KV-32, mutta ei KV29C3 on kaavamainen diagramm koskee myös KV-29C3? Minun ongelmani on, että kun 30 min (termic?) Saan pienet raidat kaikissa väreissä (alle 1 cm pitkä) on näytössä. Tämä pätee antennisignaali, AV-tulo (kuten DVD), mutta ei teletext joka on puhdas! (Niin vain puhdasta videosignaalille mitään tekstiä ja syntyvä kuva) terveisiä Heinz

Kaikki nämä tv on alusta AE4 (KV25X3, KV28WX10, KV32WX10, KV29K1, KV25K1, KV32WS4, KV28WF3, KV29C3, kv25k1, kv29k3 ...). Jos luulet, että vika on termic, voit jäädytys (eriste) spray.

Tässä on minun pennys arvoinen. Tuntuu video AD \ DA vika. Tarkista tarvikkeet hash (kohti ja digi-board) Kokeile salakuuntelu hallitus kun vika on läsnä, mutta saatat joutua käynnistämään asetettu nähdä tuloksen, koska sen keskusyksikkö voisi kaaduttua, kun vika on siellä. Tee uudelleen juotos useimmista SMD: n siitä, että hallitus, hieman aikaa vievää, mutta suurimman osan aikaa tuottaa tulosta. Cheers sda

:) Olette kaikki hyvin, kiitos paljon teidän arvokkaita vihjeitä. Se auttaa paljon. Annan fedback jos löysin jotain terveisiä Heinz

Hei, minulla on sony kv29c3 eikä valikkoa, ei `s ei näyttö programm, ääntä tai jotain muuta. : Cry: Mitä voin tehdä? Voiko anydody auttaa minua? Miten voin ladata servicemanual ja kärki wimtv? Thanks Reibi

Jos ei, tai epätahtiin OSD tarkastaa kristalli X401 ja vaihtaa sarjan trimmausta kondensaattori. Nämä komponentit sijaitsevat takanurkassa kuin erillinen turvatarkastus piirikorttiin yläpuolella emolevyn. Tämä olettaen, että televisio toimii, - normaali kuva ja ääni. Cheers sda

Hei, kiitos vastauksesta, aion testata sitä. Mutta mistä voin ladata sercicemanual? Thanks Reibi

Hei, tänään olen korvannut nämä osat, mutta en tee mitään vaikutusta. TV workes normaali kuva ja ääni, mutta ei nenu eikä OSD: cry: Olen ladata servicemanual, mutta ei ole mitään auttaisi. Mitä voin tehdä? Thanks Reibi

Hmm .. No, IC401 että hallitus olisi seuraava askel. Tämä Sonyn huoltotiedotteiden (apua). Ottavat piirikaavio, ja ennen condeming edellä IC, tehdä joitakin jännitteen mittauksissa, olla turvallisella puolella. Mitä sda

Hei, minä olen ongelma minun Sony KV-25c3d. Virtalähde ei toimi. Voiko kukaan auttaa minua palveluun opasta? Ongelmana on, että jännitteet ovat hyvin alhaiset. (10V sijasta 135) Vaihdoin Q601 Q602, Q802. Onko kellään vinkkejä tähän ongelmaan? Kiitos, Remco

Reibi 8) Früher hatte ich auch mit diesem valikkonäyttöön ongelma beschhaftigt. Wenn du brauchst noch Hilfe. Ich kann dir helfen. Aber zuerst muss ich zu Hause gehen. Sinun täytyy asettaa FW1 omaisuutta Service Menu (ilman seing valikosta) ja sitten tulee valikko näyttely antavaan huono Englanti ja Deutsch muratyelkovan@yahoo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back