A
airboss
Guest
Olen tällä hetkellä etsimässä työtä analoginen ja / tai mixed-signaali IC suunnittelu juuri nyt. Minut määrättiin pääasiassa Digital Core kun olin työskennellyt SAR ADC. En laita se minun jatkaa, mutta useimmat ihmiset kysymykset minut analoginen ydin. Joten ihmiset voivat heittää pois joitakin mahdollisia kysymyksiä? Minä todella arvostan. Kysymyksiä olen tähän mennessä: *) Mikä haaste suunnittelu vertailuryhmässä? *) Mikä vaikutus, että offset on Vertailuryhmän? Miten voimme peruuttaa offset? *) Mikä topologia vertailuryhmässä? jos salpa on käytössä, mitä hyötyä on käyttää salpa? miksi puhdasta lineaarista vahvistinta tai puhdasta salvat? *) Mikä haaste ckt liittyvät viitejännite? *) Mitä topologia DAC? Mikä haaste DAC? *) Kaikki epälineaarisuus kysymykset tulevat DAC? Mikä on ratkaisu? Siellä oli yksi kysymys En ole vieläkään pystynyt vastaamaan tähän asti. *) Kuinka paljon aikaa minun täytyy ratkaista LSB? (Tarkoitan, emme ratkaise yksi bitti kuluessa CLK aikana, joten tämä kysymys sinänsä ei ole mitään järkeä minulle.)