Question about convolutional koodaus

M

malaylah

Guest
Olen aloittelija digitaaliseen viestintään.Tällä hetkellä minulla on päättötyö, joka käsittelee convolutional koodia.Käytän R-2 / 3, BICM ID-järjestelmän (ja tämä on vahvistettu ei voi muuttaa).Kuitenkin virhe lattia on esiintynyt BER 5E-4.Tämä tapahtuu liian aikaisin minulle.Onko joku täällä voisi auttaa minua siinä?Vai onko joku design BICM-tunnus järjestelmä Rc = 2 / 3 ennen.Muuten, olen käyttäen 16 QAM.Todella toivon, että joku voi auttaa minua se aiheuttaa minun täytyy tehdä se niin pian kuin mahdollista.

Ongelma voi olla sinun virheenkorjaus ohjelmiston tai analoginen laitteisto.Kokeile tehdä tiedosto, joka sisältää tiedot saamien ihanteellinen analoginen vastaanotin vain laittaa eri määriä tietää virheitä.Katso, jos ne korjataan asianmukaisesti.

Sitten sinun analogisen osan, lähettää tietoja ja nähdä, mitä raaka virhemarginaali on.Kuten SNR paranee, lattia saat johtuu toteuttamista tappioita.

Uskon, että convolutional koodi on ok.Ja olen testannut sen kanssa menetelmällä.Se toimi nice.Mielestäni virhe kerros tapahtuu minun suunnittelu on jotain turbo-koodi samoin.Jollakin on kokemusta ongelman ratkaisemiseksi?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back