Question about Photodiodes

E

eeguy422

Guest
Hei, olen työskennellyt suunnittelusta voi aistia valon määrän outputted on tyypillinen valokuvaus salamaa ja muuntaa sen jännitteen lineaarinen ja valotehon.Luulen, että täytyy käyttää pii valodiodi mutta sen jälkeen olen menettänyt.Tiedot Flash tiedän, että se on mitoitettu 150J täyden flash ja valoteho on 400-1000nm Aallonpituusalue.Tiedän sijoitus valodiodi on kriittinen, mutta ei oteta huomioon, että nyt, miten voin liittyä Flash valtaa todellista valo (säteilysuojauksella) valtaa?Kun valodiodin lomakkeissa näen säästämättä / W yksikköä, mutta se ei ole järkevää, että 150J (sähkö) voi liittyä valo valtaa.Jos se on, kuin uskon diodit olisi tuhoutunut kevyen energian itse.

Lisäksi Luulen aurinkosähkö tila olisi paras, koska minun ei tarvitse pelätä tumma nykyisestä, mutta saatan olla väärässä, ja ehkä valojohtavia tila on paras.Kaikki tiedot olisivat suuresti arvostaa.Kiitos.

Yleensä valodiodi on toiminut aurinkosähkön tilassa hiljainen soveltamiseen ja valojohtavia tilassa, kun suurin sallittu nopeus on huolenaihe.

Tämä ei näytä käytännössä lainkaan.Kuinka paljon valoa vilkkuu, jos aikoo löytää valodiodin?0,001%, 1%, 10% jne?Se on erilainen riippuen siitä, missä valodiodi on sijoitettu.Lisäksi olet myös menossa ottamaan greaty paljon taustavalo, jos teet tämän pimeässä ympäristössä, tai laukaisinta tarkasti ajoitettu kesto Flash (voit silti yhdistää taustavalo tekee tätä, mutta ei paljon oletetaan valon salaman välikohtausta diodi on monta kertaa otetaan valta taustalla).

Laskea Valon välikohtausta diodi on melko helppoa, sinun tarvitsee vain tietää alueen valodiodi ja quantuim tehokkuus jne. joka annettiin tiedotteessa.Se vain antaa sinulle voiman perusteella välikohtausta diodi kuitenkaan ole toimivaltaa ODF your lähde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back