[Question] WCDMA Kaistanleveys

C

currentmirror2000

Guest
Hi all,

in WCDMA, sirulle korko on 3.84MHz ja kanavaväli on 5MHz

joka minun pitäisi valita käyttää kaistanleveyttä, jotta voidaan laskea melu kuva?3.84MHz tai 5MHz?

kiitos jo etukäteen!

Melun luku on mitattu integroimalla melu valta kaikilla vastaan signaalin kaistanleveys on 3,84 MHz käyttäen nettoutetusta suodatin.
3.84MHz on kanava Kaistanleveys ja 5MHz on kanavaväli.
Vastaanottimen herkkyys mukaan 3GPP spec mitataan dBm/3.84MHz.
GSM-kanavan Kaistanleveys on 180kHz ja kanavaväli on 200kHz.

vfone wrote:

Melun luku on mitattu integroimalla melu valta kaikilla vastaan signaalin kaistanleveys on 3,84 MHz käyttäen nettoutetusta suodatin.

3.84MHz on kanava Kaistanleveys ja 5MHz on kanavaväli.

Vastaanottimen herkkyys mukaan 3GPP spec mitataan dBm/3.84MHz.

GSM-kanavan Kaistanleveys on 180kHz ja kanavaväli on 200kHz.

On 0.5dB ero Noise Floor välillä 180kHz ja 200KHz BW.
Jotta Herkkyys mittaus olisi mitään suuri ero näiden kahden BW koska joka tapauksessa tarvitset toisen ~ 10dB liikkumavaraa vähentää Noise Floor merkittävästi alle vaaditun herkkyystason.

GSM vaaditaan Noise Floor =-102dBm 10LOG (180000) 10 = -164.5dBm/Hz

DECT on sama tarina.

joten tarkoittaa GSM-ja DECT voimme käyttää kanavaväli kuin kaistanleveys laskea melu luku noin ja WCDMA meidän on käytettävä siru korkoa sen sijaan, että kanavaväli kuin kaistanleveys laskea melun määrään.Olenko oikeassa?Itse asiassa minulla on myös data rate for WCDMA ( chip rate), GSM-ja DECT, mitä tämä on?miksi emme voi käyttää tietoja vauhdilla kuin kaistanleveys?

GSM / DECT voit käyttää suunnilleen kanavaväli varten NF mittauksesta, mutta en t ymmärrä, miksi Don t käyttää kanavan kaistanleveys, nyt kun tietää mitä on kyse.
Vuonna WCDMA (koska on hajaspektri) sirulle korko sanella kanavan BW eikä data rate.

vfone wrote:

GSM / DECT voit käyttää suunnilleen kanavaväli varten NF mittauksesta, mutta en t ymmärrä, miksi Don t käyttää kanavan kaistanleveys, nyt kun tietää mitä on kyse.

Vuonna WCDMA (koska on hajaspektri) sirulle korko sanella kanavan BW eikä data rate.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back