R1 lämmitys opto takaisin osoitus

H

haseeb123

Guest
Hei Minulla on ongelma minun piiri niin mukana. R1 (25 W / 15 ohmia) lämpenee liikaa. Aion palata viitteitä siitä, että minun lamput 1 ja 2 ovat epäonnistuneet. Jossa sanotaan (LP_Fail PIC), thats pin että vedetään korkea, kun optoerotin sammuu, jos lamppu vika. Käytän 24VDC. Ongelma ei ole ohjelmointia eikä PIC, mutta on Infact OPTOCOUPLER takaisin osoitus siitä, että haluan ja näyttää siltä, että on virhe piiri. R1 yli lämmittää liikaa liian nopeasti. Omat lamput kukin piirtää 1amp nykyinen @ 24VDC. Jos minä ohitus OPTOCOUPLER ja R1 ja liitä 24VDC suoraan, niin minulla ei ole kysymyksiä ja lamput toimivat hyvin eikä yli lämpöä kysymyksiä. Olen yrittänyt high / low arvot R1 ja korkeissa wattia sekä mutta kuumenemista R1 on paljon suuria ja u voi haistaa sen palavan! Ole hyvä ja voiko joku ehdottaa korjauksen ylikuumenemisen ongelmaa tai ehdottaa toista Slicker tapa takaisin viitteitä PIC, jos minun vikaantumisen. Haseeb

En usko, että nykyinen mielessä vastus on 15 ohmia. Mutta laittaa kohtuullisen pieni jännitehäviö mielessä vastus, tarvitset herkempi nykyinen ilmaisin. On olemassa monia mahdollisia ratkaisuja, eivät tiedä, mitä on sopivaa sinulle: - käyttämällä korkeita nykyinen mielessä IC - käyttäen OP differentiaalivahvistin - kahdella PNP transistoria nykyinen peili kokoonpano.

Kiitos paljon! En koskaan ajatellut sitä sillä tavalla .... ja olet selittänyt erittäin hyvin ja se on erittäin järkevää. Yritän mitä sanot ja jos jokin ongelma tulee saada takaisin sinulle. Jälleen kerran, kiitos paljon Haseeb

Hei Olen juuri onnistuneesti ratkaissut ongelman. Jouduin rehun piiri 18V DC sijaan on 24VDC, ja olen myös muuttanut vastus 3R0 / 25W ja tämä ratkaisi lämmitys ongelmaa onnistuneesti. Nyt minulla on sama R1 ylikuumenemisen ongelma, mutta tämä on nyt 24V AC version piirilevy. Olen virtaa kaksi halogeeni lamput at 24V 50W kukin. Että noin 2Amps lamppua kohden. Kytkentäkaavio on liitteenä. Olen yrittänyt feedng vuonna 18V AC ja muuttamalla R1 1R0 25W mutta silti yli lämmitys R1 tapahtuu. Ole hyvä ja voi joku katsoa minun piirikaavio (liitteenä) ja ehdottaa mitä voi olla väärin ja miksi R1 kuumenee liian nopeasti ja liian kuuma? Thanks Haseeb

Teidän on ymmärrettävä, että virta vastus on P = I ² * R niin 1 ohmin ja 4A olet 4 ² * 1 = 16W 4 ohm ja 4A olet 4 ² * 4 = 64W Toisaalta nykyinen on pienempi koska 12v/100w sipulit (yhdistetty) on vastus 1,44 ohm niin riippuen R1 arvoa joudut merkittävä jännitehäviö ja lähes puolet nykyisestä kuin 4A. Käytä alhainen vastus 0,1 ohm tai vielä vähemmän on parempi ja käyttää differentiaalivahvistin joilla täydennettäisiin jännite saat siitä R1. Jos siirrät R1 alapuoli (at GND puolella ohjauslaitteiden) olisi helpompaa liittää OPAMP tai muuten sinun täytyy käyttää ylimääräistä jakaja. [Liitä = CONFIG] 58324 [/ATTACH] Alex

Ehkä ratkaista ongelma, mutta ehkä haluat tarkastella tätä ratkaisua (liitteenä): Edited: HiCurrSns_01.png on DC-syötölle

Paljon kiitoksia aion katsoa tämän uuden muotoilun. Lämpimin terveisin Haseeb

AC, olen suunnitellut tätä ... Toimittaneet: Jos saat suuret vaihtotaseen diodit voit lisätä kaksi rinnakkain (ja päinvastoin) ja Rsns. Saatat joutua laskemaan arvo Ri (nyt se on 220 ohmia). Nämä kaksi diodit vähentää lämmöntuotto koska AC jännite Rsns rajoittaa se eteenpäin jännite kunkin diodi. Pdis (noin) = 1 * Irms * 0,9 Edited: arvo Rsns diodeilla on lisättävä (sanoa 2,2 Ohm tai jopa poistaa) jättää useimmat kuormitusvirta tapahtuva diodit. Ri arvo riippuu keskimääräinen ero eteenpäin jännite voima diodi ja IR LED (vuonna OPTOISOLATOR). Ri tässä tapauksessa voisi olla niinkin alhainen kuin 10 ohmia. Kuten FVM on huomauttanut, tämä samanlainen ratkaisu sinun on kaukana paras johtuen suhteellisen korkea lämpöhäviötä anturi nykyinen.

Sinun ehdotuksesi jatkuvat haitta alkuperäinen muotoilu, joka on ollut kohtuuton korkea jännitehäviö. Vaatimuksissa pyritään havaitsemaan 1 luotettavasti ja kuljettaa jopa 2 A. Eli BJT transistori variantti on jopa noin 3 W tehohäviö ja OPTOCOUPLER variantti 6 W. Näet, miksi haluaisimme käyttää shuntin kanssa pienempi jännitehäviö ja herkempi jännitteen ilmaisin. Lisäksi ehdotettuja ratkaisuja, omistautunut korkeita mielessä IC tai standardi differentiaalivahvistin joitakin enemmän vaihtoehtoja, esim. kaksi PNP transistoria nykyinen peili kokoonpano. Jännitehäviö aiheuttaa nykyinen peili epätasapaino ja kunkin lähtövirta.

Olet oikeassa FVM. Mutta te ette usko, jos me kaikki kovasti töitä, jotta saadaan paras ratkaisu (maailmassa) vain yksi meistä olisi syytä vastata. Toisaalta, uskon askers ovat niin fiksu kuin me kaikki olemme niin se / hän todennäköisesti valita paras kätevä vastaus hänen / hänen tilanteen lukemisen jälkeen kaikki viestit (piirit, kommentit ja huomiot). Minun tapauksessani, koska en voi löytää ja ostaa helposti MCU ADC ja myös pystyä kirjoittamaan niiden kokoonpano ohjelmia käyttäen yksinkertaisia työkaluja Olen, olen vain käyttää ajastinta keskeyttää mitata latausaika kondensaattori, joka voisi heijastaa mitä tarvitsen mitata ... Saada jotain on aina parempi vaihtoehto kuin ei mitään. : Smile: Eli ymmärrän, jos jotkut toiset saattavat olla kiinnostunut Jokainen hyvä ratkaisu. : Wink:

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Viesti lisätty kello 21.41 ---------- Edellinen viesti oli 21:11 - --------</span></span>
Paljon kiitoksia aion katsoa tämän uuden muotoilun. Lämpimin terveisin Haseeb
Kuten ehdotettiin AC piiri, voimme vähentää tehohäviö on Rsns (DC-versio) lisäämällä valtaa diodi, mutta tämä täytyy myös jakaa Rsns kahteen vastuksia. Jos olet kiinnostunut, aion piirtää sen uudestaan (ja diodi). Kerim

Hi Kerim Kiitos tarjouksen ja apua. Kyllä olisin varmasti kiinnostunut piirtää kaavion sinulta suhteen diodi versiosta olet sanonut oman viimeiseen viestiin. Ole hyvä Voitteko lähettää sen täällä. Im vielä avoimia vaihtoehtoja ja kokeilemaan erilaisia temppuja saadakseen lämmöntuotto alas. Im vielä työn alla ja päivittää sinulle tuloksia. kiitos haseeb

Anteeksi, mutta oletko varma et voi seurata mitä ehdotti FVM (post # 11) käyttämällä IC (tai vastaavaan), johon Alex tarkoitettuja (post # 12)? Jopa lisäämällä diodit, disspiation ei tarpeeksi alhainen vaikkakin vähemmän kuin käytettäessä vastus. Jos sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lisätä diodi (jos DC) ja 2 diodit (rinnakkain ja vastapäätä jos AC) sarjaan välillä teholähde ja valaisimesi (s), voisitteko tarkistaa ensin, että lämmöntuotto teidän käytettävissä valtaa diodi (t) (korvaa virranmittausyksikön vastus) on hyväksyttävää? Ja ehkä voit mitata myös diodin eteenpäin jännite yksinkertainen volttimittari vähiten: For DC: mittaamalla sen keskimääräinen tasajännitearvosta koska et voi nähdä sen aaltoilu. AC: meausre AC arvo vaikka mittari olettaa mitattu signaali olevan sinimuotoinen (eikä lähes puolisuunnikkaan). Kerim

Ok Kerim Kiitos päivitys ja lisäehdotuksia. Haluan mitata minun havainnot ja aion saada takaisin sinulle. Lämpimin terveisin Haseeb

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back