Racal 9087 signaaligeneraattorin

E

electronic123

Guest
Iam tulokas puolustusviraston johtokunta ja olen lukenut viestejä koskevat Racal 9087 sig gen .. minulla on kaksi lähes uuden veroisia ja on kolme, että olen korjata .. Kaikki kolme olivat tunnettuja Virhe 80 ongelmiin ja muut ... Historiaa voi help.Racal suunniteltu näiden tuottajien kanssa sopimuksen Yhdysvaltain merijalkaväki käyttää niiden ilmassa sähköisessä systems.The määrättiin, että kaikki huolto (lukuun ottamatta joitakin pieniä eriä) oli määrä suoritetaan factory.Consequently moduulit, sisältyvät generaattori ovat pääosin sealed.Given määrä ja laatu sekä näiden yksiköiden edelleen olemassa kysymys on, miten niiden korjaamiseksi .. Racal lopettaa kaikki tuki joskus vuonna 1998.

Seuraavassa on yhteenveto vaaditaan testauslaitteet ja Error 80 ongelmien ratkaisuun.

Olettaen, että taakse sijoitettu int / ext 10MHz kun kytkin on toimiva ja ulkoisen 10MHz lähde on yrittänyt turhaan, poistaa moduulin pino on required.The viite silmukka (output) on, jos sisäinen IC on adjusted.Ribbon Kaapelit ja SMA päättyy sähköjohtojen required.An alumiinilevyn reikiä porataan päästä säätö on fabricated.The levy on vakuutettava asianmukaisen suojauksen kun moduulin kansi on poistettu.

Testauslaitteita tarvitaan muita ongelmia
DMM
Spektrianalysaattori
Signaaligeneraattori
MONINAPAKAAPELI
SMA päättyy RF-kaapelit
Digitaaliseen osa syntyy HP5004 tai HP5005B allekirjoituksen analysaattorin.
Huoltokirja TM 09092A/0909B-45/1..This on käsikirja, joka sisältää kaikki kaavioita, signaalin taso ja testata rutiinit ...

Muita yleisiä ongelmia ovat virhekoodit, 81,82,83,84,88. Nämä ovat vastaavasti tuotos loop ulos lukko, FM systemPLL out-of-lukko, FM osa PLL loop out-of-lukko ja Output System AGC silmukkavirhe . Osa thses on listattu irrota kortti pohjalla generaattorin.
Generator on erittäin vaikeaa työtä ja fabricating MONINAPAKAAPELI on todellinen haitta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back