RACE AROUND CONDITION nd Verilog qns

B

bala9383

Guest
hi katsojat

Voiko joku selittää minulle lyhyt tavalla jäljempänä qns:

1.mitä tarkoitetaan RACE CONDITION?
mitkä ovat haittojen RACE kunnossa.

2.mitkä ovat erot bet "ESTO nd EI-ESTO lausuman?
plz selittää kanssa esimerkiksi molemmat lausumat

Hi Katsojat
Voiko joku selittää minulle lyhyt tavalla jäljempänä qns:1.
mitä tarkoitetaan RACE CONDITION?Race ehto ilmenee, kun linkku muutoksia sen tilan, joka ei kelpaa valtion tunnettu valtion ..Esimerkiksi, jos katsotte SR salpa, jos S-ja R-arvojen muutos 1 1 (joka johtaa kelpaamattomiin state) 0 0 samanaikaisesti, sitten salpa on taso-trigerred ja transistion että tuotantopanosten EI äkillisen, lähdöt tehdään useita muutoksia niiden valtioiden, jotka ovat edelleen tuntematon käyttäjä asti kello menee negatiiviseksi.Tämä ehto on nimeltään rodun kunnossa.mitkä ovat haittojen RACE kunnossa.

että demrits, kuten edellä on selitetty, on se, että sinulla tapana tietää tilaan, linkku asti colcok menee negatiivinen, kuten lähdöt ovat jatkuvasti muuttuvassa (johtuen tasolla trigerring)2.
mitkä ovat erot bet "ESTO nd EI-ESTO lausuman?plz selittää kanssa esimerkiksi molemmat lausumatEstäminen kannanotot ovat ne, joiden toteuttaminen seuraavasta on estetty asti toteuttamisesta nykyisen lausunto on finished.That on estää kannanotot toteutetaan peräkkäin.
On kuitenkin viipymättä täytäntöönpanovaltion joukko suojaamisista kannanotot
Ei-esto kannanotot ovat niitä, joissa kaikki kannanotot toteutetaan PARALLELLY, eli seuraava doent odota nykyisen ilmoitukset exectued.
Ex.
Estäminen Ei estäminen
b = a, b <= a;
c = b, c <= b;
edellä mainituilla esimerkiksi estämällä julkilausumat, arvo c on päivitetty arvoa, lopussa suorituksen.
mutta ei suojaamisista julkilausumat, toinen ilmoitus
doesnt odottaa, että updation B on ensimmäinen, ja siten antaa arvosta riippumatta "b" oli tilalla ennen ensimmäistä julkilausuma oli teloitettu.että se näyttää siltä, että lausunnot saivat exectued parallelly.

Estäminen lausumat käytetään suunniteltaessa combinational logiikan ja nonblocking lausuntoja käytetään desiging juokseva logiikkaa.

Muille:
Korjaa minua, jos olen väärässä kaikkialla

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back