Raideleveys ja clearence varten 5V signaali ja 5A 24V tuotos

R

robosyah

Guest
Hei,

Haluaisin kysyä, mikä on pienin raideleveys on 5V signaali ja 5A 24V output?mikä on pienin clearence välillä 2 kappaleita?Tuotos on minun kuljettaja DC-moottori, ja signaali on peräisin mikro.kukaan voi auttaa minua bcause haluan minimoida minun PCB kokoa.

varten Radan voi olla se alas mikä tahansa vähintään kappaleen / kuilu puhdistuma on, että jännite.
Jos sinulla on juote vastustaa peittää yli alkuun 8 sinä olisi sakko.

[Täyttä roskaa poistettu - I väärin 24V TO BE 24A]

Jotta 5A nykyinen, 0,1 "raideleveys on OK.
Jos olet onnellinen radan saada lämpimämpää, voit ohut se alas

Käyttäminen omalla kuvalla herkkä aluksella on todennäköisesti 1oz.
on 10 asteen nousu temp on 1oz hallituksen 5 amp, ulkopuolisten raideleveys laskee olisi 107.641 sinä.
Last edited by cyberrat
20. maaliskuu 2007 12:51, muokattu 1 kertaa yhteensä

itse, PCB i käyttö on negatiivinen photoresist PCB.En tiedä, mikä on paksuus kuparipitoisuus.

Raidan puhdistuma, voit myös viitata IPC 2221-standardia.

Hei,

Voit viitata ultracad seurata paksuus laskin varten 5A nykyisen, näyttää siltä, että curent on käynnistää moottorin ja sen ei jatkuvaa.

Joko voit käyttää bussi bar tai saatu tulos ultracad seurata laskin, avaa juote mask täysi pituus käynnistyskynnys laitteen moottori tulosta ja paksu kupari jäljittää (saatu laskin) ja tulvien kanssa Lyijy (jälkeen valmistuksen) joidenkin asianmukainen osa kuparilanka sulautettujen alkaen käynnistyskynnys laitteen moottori tuloliittimeen.

Paksuus on lankatulkki saa myös eri laskin saatavilla Ultracad.com, tämä on tehtävä lisätä vastuksen pitkin jäljittämiseksi ja vähentää nykyisen flow.Hope tämä auttaa teitä hieman aikana prosessiin.

Väisty signaali jäljittää peräisin nykyisen jäljittää niin paljon mahdollista, se olisi tehtävä tai yritä reittiä eri kerroksesta, jos mahdollista.Terveisin

Ramesh

Minulla on korjattu minun kuorma vanhojen TOSH edellä ...

vaan clearence välillä 5A seurata ja signaalin tiellä?tämä tarkoittaa välillä suuria seurata ja pienet tiellä.

On olemassa useita tekijöitä, jotka päättävät, mitä välilyöntiä kappaleet pitäisi olla.

Esimerkiksi teidän paksu raita on todennäköisesti tarjonnan rautatie-, jos sinulla on ohuempi signaalin rinnalla ja että signaali on meluisa, paljon siirtymiä sitä sitten se voi pistää sen melun tarjonnan ja levittää sitä edelleen aiheuttaa EMC ongelmia .

Kuitenkin käynnissä hidas signaalilinjoissa rinnalla on yleensä OK, jos sinulla on tilaa säilyttää ne kaikki pois.

Mitä tehdä aluksella kotona, kyllä sinun täytyy pitää hyvä väli kaikki raidat, pitää ohuempi raidat pois paksumpi kuin kuin etsaus voi aiheuttaa lyhyen yhdessä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back