rajapinnat näppäimistö mikro

D

Drew

Guest
Minulla on ongelma saada minun 5 nastainen näppäimistö interface minun mikro.Minulla on Vcc ja GND linjat kytketty 5V ja kentällä.Olen käyttäen oskilloskooppi lukea Data ja Kello linjat mutta tulee lyhyt.Silloinkin kun olen pitämällä alas jatkuvasti, oskilloskoopista ei poimi mitään signaaleja.Onko DATA ja Kello linjat on kytketty 5V kautta ulkoinen vedä ylös vastukset?Luulin, koskettimet oli sisäinen vedä ylös vastukset.Kiitos kaikista vastauksista.

On mahdollista, että ei ole vetää leukaa sisällä näppäimistö, joten voit helposti liittää ≈ 4.7kΩ kuin vetää leukaa.
Mitä tapahtuu, kun olet asentanut valta näppäimistö, tee 3 LEDiä flash pari kertaa normaalia?

Valot eivät flash jälkeen teho ylöspäin.Se ei kuitenkaan toimi, kun tapittamalla se emolevy.Kun painat näppäintä jatkuvasti pitäisi mielestäni signaalien Data ja Kellot linjat käyttämällä oskilloskooppi?Olen kokeillut tätä testi 3 näppäimistöt jo tulossa lyhyen ajan.

Näppäimistö olisi suoritettava RESET Käynnistys, ja tämän pitäisi olla näkyvissä tarkastelemalla sen LEDit, ne olisi vilkkuu lyhyesti.Tarkista sähköliitäntöjä.Myös olla tietoisia siitä, että KB voi joutua selvästi yli 100 mA toimimaan kunnolla, joten tarkista jos virtalähde täyttää tämän vaatimuksen.

Varmista, että saat yhteyden valta ( 5 V ja 0V) oikein: se on flash jälkeen virta on sovellettu.
Molemmat linjat, kello ja tiedot ovat korkealla tyhjäkäyntitilassa vaiheessa.Kun painat nappia sinun pitäisi nähdä palkokasveille High / Low / High ..
Puhummeko samaa koskettimet: PS / 2 ..AT?

Minun virheeni.Kolme LED-valot eivät flash jälkeen teho ylöspäin.Data-ja Kello linjat pidetään korkea 5 V ja pysyä siellä, vaikka painamalla keskeinen jatkuvasti.Olen käyttäen AT näppäimistö.

Tämä on outoa.Onko näppäimistö joka on liitetty mikro jonka I / O-nastojen voimassa tiedot ja / tai kello riviä looginen 1, mahdollisesti?

Tiedot ja kellot ovat kytketty 5V kautta 5 kOhm ulkoisen pullups.ja oskilloskoopista.Ei ole olemassa yhteys siihen, mikro.Täytyykö minun antaa sille lupa-to-lähettää komento?

Ei, se ei tarvitse erityisiä oikeuksia, sekä kellon ja tiedot ovat passiivisessa tilassa.Hyvin outoa.Tarkista oskilloskooppi asetukset.

Ehkä tämän hakemuksen merkintä on hyötyä sinulle.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Rajapinnat näppäimistöä 8051 mikro:

http://electrosofts.com/8051/keyboard.html

Onko näppäimistö joka on liitetty mikro?sitten voimassa tiedot ja / tai kello vetää ylös.

hei,

jos u lähettää sähkö kaavio on paljon helppo auttaa u.
ru käyttää bi-directional viestintää tai uni?varmista, että mikro-hallintatietojen nastat on määritetty syöttää, kun käytät uni suuntaan (mielestäni näppäimistö-isäntä on tarpeeksi).
vielä yksi asia ihanteellinen tila on saavutettu automaattisesti käyttämällä vedä ylös vastukset, mikro-ohjain ei pitäisi pakottaa siellä "1"!

avi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back