rajoittaminen sekä Time taajuustasossa?

R

rat_race

Guest
Hi everyoneIhmettelen sää on olemassa merkkejä rajoitettu sekä aika-ja taajuustasossa vai ei.itse olen ollut kertonut eräs professorit, että on olemassa.mutta i cant edes kuvitella!voisi noin antaa minulle joitakin esimerkkejä: 3 ainakin?

Terveisin

Hi Dear rat_race!

En ymmärrä sanan "Rajoitukset".Voisitteko kertoa lisää yksityiskohtia.

Kiitos!

i mitä tahansa signaali siitä, että on rajallinen kaistanleveys sekä taajuus-ja aika Domains.
kuvitella yksinkertainen Pulse kanssa rajallinen kesto
ja sen muunnos Sinc toiminto, mutta se on rajallinen ajoissa, mutta ei useammin.Haluan todeta, että on rajallinen, tarkoitan juuri & tiukasti rajallinen!aivan kuten pulssin toiminto ajoissa verkkotunnuksen.En tarkoita tehokkaan fininte kuin voidaan määritellä mielivaltaisesti.millään tavalla tämä kuulostaa mahdotonta minulle matemaattisten termien, mutta professori sanoi, että on olemassa joitakin!

Hei

On paljon näiden signaalien, kokeile HAKU on Gaussian pulssin exp (-t ^ 2) ja sen n johdannaisia.

Jos olet sitä mieltä, että tämä on hyödyllinen info, klikkaa "auttoi minua" tilastoja

Sal

ya .. siellä r joitakin signaaleja rajoitettu sekä aikaa ja freuency verkkotunnuksen lik yksinkertainen pulssi signaali ja myös portti signaali ... jotkut äärellisessä ajassa domain-signaali voi olla rajallinen jopa taaj verkkotunnuksen myös .. koska molemmat ovat invrese vain .. oikeassa. .

Yhtäkään näistä esimerkit ovat voimassa.A Gaussian EI ole aikaa tai bändi rajattu, koska signaalin amplitudi koskaan saavuttaa 0.Ja pulssi ajoissa on vakio kaikissa taajuus ja päinvastoin.En tiedä, mitä "gate signaali" on, mutta sikäli kuin tiedämme, se on matemaattisesti mahdotonta olla merkki siitä, että on sekä ajallisesti rajoitettuja ja bändi rajallinen.

From Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Bandlimited:

Quote:

A bandlimited signaali voi olla myös timelimited.
Tarkemmin funktion ja sen Fourier-muunnos ei voi molemmilla on rajallinen tuki.
Tämä seikka voidaan todistaa käyttämällä näytteenotto teoreema.Todisteet: Oletetaan, että merkki, joka on rajallinen tuki kummankin verkkotunnuksen olemassa, ja näytteen sitä nopeammin kuin Nyquist taajuus.
Tämä rajallinen määrä aika-domain kertoimet olisi määriteltävä koko signaalia.
Yhtä koko spektri on bandlimited signaalia tulisi expressible suhteessa rajallinen määrä aika-domain kertoimet saatu näytteenotto signaali.
Laskennallisesti tämä on sama kuin vaatia, että a (trigonometrisia) polynomi voi olla äärettömän monta nollat rajoittamilla väliajoin, koska bandlimited merkki on nolla, joka interval kuin kriittinen taajuus, joka on äärettömän monta pistettä.
On kuitenkin hyvin tiedossa, että polynomials ei ole enemmän nollia kuin niiden tilausten vuoksi perusoikeuksien teoreema ja algebra.
Tämä ristiriita osoittaa, että alkuperäinen olettamus, että määräaikainen ja bandlimited signaali on olemassa, on virheellinen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back