rakentaminen laite, joka pystyy näyttämään REMINDER & TIM

A

AKoNGz

Guest
Hei kaikille, tämä on minun 1. postitse, toivoin, jos te voisi auttaa / ajatuksia siitä, miten suunnitella ja rakentaa laite, joka pystyy näyttämään sekä muistutuksia ja aikaa.Olin kai suunnitella käyttävällä mikro.Ajattelin käyttää PIC, mutta ei ole varma käytöstä, joka PIC.Toivon, että ihmiset voisivat auttaa minua.Kiitos jo etukäteen!

akong, Guna PIC senang lagi, ko yrittää la tgk2 pic punya yhteydessä Kat Internet www.rentron.com, TAPI tajuk YG ko DPT tu Aku x Pasti la sesuai atau x Guna pic

En voinut ymmärtää u
Haluatko explian sinun, vaatimusten?

Kiitos

Minulle annettiin vain yleinen aihe.Ok tässä on suora kysymys, että minulle annettiin:

"Avulla mikro-, suunnittelu-laitteen näyttö sekä viestien ja aikaa. Viesti on näppäillyt käyttämällä näppäimistön (samanlainen 3x4 näppäimistö käyttää handphones), ja se näkyy muistutukseksi."

Kuin

Erittäin helppo suunnitella käyttämällä PIC-mikro
-sinun täytyy olla
1 - PIC MC
2 - Character LCD
3 - Keskeiset huono matriisi eli 3 * 3

Kiitos

Kuin Haytham.Löysin joitakin info on: http://home.iae.nl/users/pouweha/lcd/lcd2.shtml

Olen kiinnostunut tämän HD44780 jotta voidaan rakentaa oma prototyyppi.Mutta minun luennoitsija kertoi minulle, että jos voisin joskus kalenteri toiminto minun muistuttaa, että olisi parempi.Hän kertoi minulle, että minun pitäisi käyttää RTC (tosiaikainen kello) osana kuin osat.Minulla ei ole mitään käsitystä siitä, mikä on RTC.Hän jopa sanoi minulle, että jos haluan käyttää RTC, kaikki PIC voisi tukea sitä.

Mietin mikä malli PIC haluan käyttää hankkeeseen?Miten voin tallentaa tiedot tulee muistutus.Miten voin tehdä kaksi tehtävää laitetta, jossa minun pitäisi valita joko toimivat nappia painamalla-näppäintä: 1.muistutus 2.temne

Oikeastaan en edes tiedä, miten käyttää PIC, olen ok kanssa Motorola 68HC11 ja that's it.

Ok guys, thanx jälleen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back