[RATKAISTU] Miten voin tehdä postitse työkalurivi näkyvissä?

A

alexxx

Guest
Hi! Olen uusi tällä foorumilla, ja en tiedä miten voin tehdä postitse työkalurivi näkyvissä (lainaus, koodi, linkki, rohkea jne.). Onko asetusta tai Niin se on, ja minun täytyy manuaalisesti kirjoittaa esimerkiksi "
Code:
" tai [quote] "? Kiitos.

On vastauksen ikkuna, jossa on joitakin perusasioita kuvakkeet ja jos painat [color = "# 0000CD"] Mene Tarkennettu [/COLOR]-painiketta, joka on alle vastauksen ikkunan oikealla puolella niin näet vastauksen ikkunan, jossa on kaikki kuvakkeet toiminnot kuvailet. Alex

Hei Alex, kiitos vastausta! Valitettavasti se mitä teen, mutta mitään kuvakkeet näkyvät. Katso liitteenä alla:

Mielestäni olet muuttanut tilin asetuksia. Siirry [COLOR = "# 0000CD"] -asetuksia [/color] (oikeassa yläkulmassa) -> in jottei puolella valikosta [COLOR = "# 0000FF"] yleisasetuksia [/color], siirry alas ja tarkistaa Muut-osio [COLOR = "# 0000CD"] Message Editor Interface [/color], jos se on perus vaihdat sitten standardia. Alex

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Viesti lisätty 18-06-11 klo 00:12 ---------- Edellinen viesti oli 17-06 -11 klo 23:50 ----------</span></span>
No se ei ole, että joko olen tarkistanut asetukset, valittu viesti Editorissa on "Show Standard Editor-työkalupalkki". Milloin tämä ongelma ensin huomannut? (Koska siellä oli foorumi päivitys muutama päivä sitten) Yrititkö toisella selaimella, tai eri PC / käyttöjärjestelmä? Alex PS Voit myös yrittää asettaa editorin käyttöliittymän Näytä Enhanced (WYSIWYG), onko se mitään merkitystä

Kiitos kaverit, ongelma on ratkaistu!

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Viesti lisätty kello 05.21 ---------- Edellinen viesti oli 05:14 ----------</span></span>
Vielä yksi kysymys ole hyvä: Miten voin merkitä tämän säikeen nimellä "ratkaistu"? Kiitos vielä kerran.

Ongelmana oli, että sinulla oli yksinkertainen viesti Editorissa asetetaan Alex ajatteli. Vaihdoin sen sinulle. En ole varma off topic Chat voidaan "ratkaista", mutta voin muuttaa otsikon. Keith

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 08:32 ---------- Edellinen viesti oli 08:28 ---- ------</span></span>
Oikeastaan ​​olen siirtynyt se "About EDAboard.com" - parempi paikka elää, jos joku muu on ongelma. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back