Re-Design vanha RF-piiri

D

djnik1362

Guest
Hei Minun täytyy suunnitella uudelleen RF piiri uutta teknologiaa. Vanha malli on tehty 20 vuotta sitten, ja tämä on lohkokaavio vanhan piirin: [Liitä = CONFIG] 78246 [/ATTACH] Tämä piiri aikomus tehdä näitä töitä: 1 - Tuota CW RF lähtö +3 dBm. 2 - Tuota Pulssi RF ulostulo suorakaiteen muotoinen 10us pulssin +25 dBm. 3 - Tuota CW RF lähtö-7dbm tehon seurantaan. Vanha suunnitellut piiri oli BIT (Built in Test) jaksossa tarkistaa sisäinen toiminta ja uusi design on mukana. Piiri tulee toimia taajuusalueella noin 900MHz on 1,3 GHz ja syntetisaattori voidaan virittää ulkoisesti 1MHz askel tällä alueella. Joten tämä tieto Tarvitsen idea uudelleen suunnittelua piirin uuden teknologian ja uusien approaches.I mieluummin käyttää reaaliaikaisen ja fiksu viritys piirien uusi muotoilu. Suorituskykyä ja vakautta tämä piiri on erittäin tärkeää. Olen uusi RF suunnitteluun, mutta on 6 vuoden kokemus elektroniikan suunnittelu (analoginen, Microcontrollers, FPGA) ja Signal Processing. Kiitos tuesta.

Voit käyttää VCO heettiläisen tai muiden valmistajien tehdä niin. Syntetisaattori voidaan korvata Analog Device. 3 vaihetta ampeerin voidaan korvata yhdellä vahvistimella.

Tarkasteltaessa kaaviota I dont nähdä jotain muutosta paitsi voitto vahvistimet ... Ja kuten Tony sanoi edellä u voi vain vaihtaa uudempia osia kuin hän ehdottaa ... I really dont ymmärrä mikä on teidän kysymys ...

Tarkasteltaessa kaaviota I dont nähdä jotain muutosta paitsi voitto vahvistimet ... Ja kuten Tony sanoi edellä u voi vain vaihtaa uudempia osia kuin hän ehdottaa ... I really dont ymmärtää, mitä on kysymyksesi ...
Olen uusi RF-suunnittelu tämän kaavion kuuluu 20 vuotta sitten niin mielestäni voi uudistamassa tätä järjestelmää voitaisiin tehdä yksinkertaisempia lähestymistapoja uuden teknologian RF-suunnittelu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back