Re: Miniaturizing Microstrip Patch Antennas

L

Lupiini

Guest
Anteeksi mamali,
minne u ladata artikkelit?Tässä ei ole mitään!
Olen myös mukana korjaustiedosto atenna design.Olen keskittynyt ura patch-antenni.
Tällä hetkellä olen työskennellyt kaksi taajuus korjaustiedosto atnenna on 13.1 ja 12.6 GHz ..Se on aika hard.If u ovat kiinnostuneita I'll let u know my tuloksia.Terveisin
Lupiini

Lupin kirjoitti:

Anteeksi mamali,

minne u ladata artikkelit?
Tässä ei ole mitään!

Olen mukana myös vahvistaa atenna design.
Olen keskittynyt ura vahvistaa antenni.

Tällä hetkellä olen työskennellyt kaksi taajuus vahvistaa atnenna on 13.1 ja 12.6 GHz ..
Se on aika hard.If u ovat kiinnostuneita I'll let u know my tuloksia.Terveisin

Lupiini

Vaatimusten mukaisesti, I tunnistaa asetukset ..A pinota patch-antenni voi olla paras .. Olen joitakin epäilyksiä käytön näytevirtaan ..Se voi olla vaarallista 13 GHz ..Joka tapauksessa minun täytyy lukea enemmän ja enemmän artikkeleita siitä ..Olen jonkin verran, mutta mielestäni ne eivät riitä ..Pyynnön bandwudth (VSWR 1:4) on 6% ja uskon, että voin saada sen.
Do u työtä vain laastari antennit?
Olen myös mukana korjaustiedosto antennit "array kokoonpanoissa joten jos u haluamme voimme vaihtaa kokemuksiamme.

Ystävällisin terveisin
Lupiini

Lupin kirjoitti:

Vaatimusten mukaisesti, I tunnistaa asetukset ..
A pinota vahvistaa antenni voi olla paras .. Olen joitakin epäilyksiä käytön näytevirtaan ..
Se voi olla vaarallista 13 GHz ..
Joka tapauksessa minun täytyy lukea enemmän ja enemmän artikkeleita siitä ..
Olen jonkin verran, mutta mielestäni ne eivät riitä ..
Pyynnön bandwudth (VSWR 1:4) on 6% ja uskon, että voin saada sen.

Do u työtä vain vahvistaa antennit?

Olen mukana myös vahvistaa antenneja "array kokoonpanoissa joten jos u haluamme voimme vaihtaa kokemuksiamme.Ystävällisin terveisin

Lupiini

Hi mamali,
Olen työskennellyt kokoonpanojen kanssa koetin eivät kosketa laastari ..
Ymmärrän u taivuta pin ...Se on eräänlainen em kytkentäkohtaan .. Just kysymys .. Entä pinta nykyinen jakelu?Onko symmetirc?

Joka tapauksessa minun tapauksessani Haluan antaa "standard" configuration ..
Oma epäilystäkään siitä, mitä koskee yhden säteilijä on aukottomuudesta koetin syöttää kokoonpanon osalta tärinää.

En ole koskaan työskennellyt Multi Laivastonosa resonaattorin Dielektriset resonaattorin Antennit, olen utelias, joten jos u voi ladata artikkelit ..

Joka tapauksessa opiskelu tarpeeni mielestäni aion tehdä työtä, jolla on näytevirtaan ruokitun pinota patch-antenni.Onko u papereita tai jotain pinota korjaustiedosto kokoonpanoissa?Olen vain muutamia artikkeleita ja minun täytyy opiskella jotain ..

Thanks in advance
Lupiini

Lupin kirjoitti:

Hi mamali,

Olen työskennellyt kokoonpanojen kanssa koetin eivät kosketa korjaus ..

Ymmärrän u taivuta pin ...
Se on eräänlainen em kytkentäkohtaan .. Just kysymys .. Entä pinta nykyinen jakelu?
Onko symmetirc?Joka tapauksessa minun tapauksessani Haluan antaa "standard" configuration ..

Oma epäilystäkään siitä, mitä koskee yhden säteilijä on aukottomuudesta koetin syöttää kokoonpanon osalta tärinää.En ole koskaan työskennellyt Multi Laivastonosa resonaattorin Dielektriset resonaattorin Antennit, olen utelias, joten jos u voi ladata artikkelit ..Joka tapauksessa opiskelu tarpeeni mielestäni aion tehdä työtä, jolla on näytevirtaan ruokitun pinota vahvistaa antenni.
Onko u papereita tai jotain pinota vahvistaa kokoonpanoissa?
Olen vain muutamia artikkeleita ja minun täytyy opiskella jotain ..Lupiini

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back