Re: Stepper moottori kysymys

A

armess

Guest
Minulla on Stepper moottoriajoneuvojen kuljettajan joissa i am using TIP122 ajaa 1Amp 2 vaihe unipolaarinen Stepper moottori.
Koska vähemmän vääntömomentti jonka moottori i tarvitse vaihtaa sen toiseen.Uusi moottori pyytää 2Amp
/ vaihe.Mitä muutokseen Tarvitseeko minun tehdä minun piiri?
Voiko joku plz auttaa minua tässä asiassa.Lisätty jälkeen 3 minuuttia:En käyttäen mikro-että piiri.

käytettävä jotain muuta valtaa transistori ...Olen nähnyt teho transistorit, joiden nykyinen valikoima 4A ...mene noin puolijohdekomponentit yrityksen sivustoon ja etsi valtaa transistori ...löydät monia ....

ei muutoksia tarvitaan yksityiskohtien mukaisesti antaa sinulle ..... kärki 122 pystyy käsittelemään jopa 5amps mukaan tämän doc.but Olen nähnyt useimmat niistä saada lämmitetty käypinä pidemmälle 1A.A jäähdytyselementti auttaa ja myös lisätä elämää kärki 122.if se saada lämmitetty
paljon sitten voit yrittää kaksi vihjeet parallel.But En voi vakuuttaa se saattaa work.just tarkistaa, onko yhtä paljon nykyistä jos virtaa hyödyntämällä ja vinkkejä.
http://www.learn-c.com/tip120.pdf

Miksi päästä käyttämällä jäähdytyselementti?
Miksi ei käytä jotain, joka voi käsitellä 2 Amps saamatta lämmittää ....
Plz ehdottaa erästä .................

2A on valtava virtaa jokin laite ...harkitsemaan jännite 5V koko laitteen, ja tämä johtaa siihen, että valta hukkaamisen 10W ....useimmiten nämä laitteet olisi metallin korkki, joka itsessään toimisi eräänlaisena jäähdytyselementti ...joten käytä jäähdytyselementti vain incase lämmitys on liikaa ....

Tämä tarkoittaa sitä, että minun tarvitsee vain lisätä currentgiven minun virtalähteen avulla muuntaja korkea nykyinen taso ja CCT pitäisi toimia ?????

i tarkoitetun hieman ja havaitsi on MOSFETs joka voisi käsitellä nykyistä olet vaaditaan ...mutta ne varmasti saisi lämmittää ....Sinun on parempi mennä jossain yrityksen sivustoja ja nähdä vallasta MOSFETs ...

TIP122 on nykyinen taso 5 ampeereina.
Ne eivät toimi, koska se on?

Parempi käyttää MOSFET tarkastella Pidätetty tai Vishay ja valitse MOSFET kanssa <50mOhm Rds_on sisään-220 joten sinun ei tarvitse heatsinks.

Paul.

ya ....TIP122 kanssa nykyisen luokituksen 5A olisi vain sakkoa, koska vuoksi, että korkean arvosanan lämmön uppoamisen antama metallin korkki niihin olisi tukea sinua ...

Miten voin tarkistaa, kuinka paljon nykyinen taso moottori piiri voi ajaa?

se riippuu koskevat tuotoksen asemaan virtapiiriin käytät ja määrä vahvistusta, että käytät käyttölaitteen ulosmenon .....

The TIP122 pystyy käsittelemään vain 5A hyvän heatsinking.Lets sanoa parhaiten silloin, kun otat transistori teitä saada VCE on 0.75V.2 ampeeri tämä johtaa teho hukkaamisen 1.5W.Jos käytät TIP122 kanssa TO-220-paketti ilman heatsinking, risteyksestä ympäristön lämpö vastustus on sanoa 63 astetta per watti.Klo 25 astetta, joka johtaa risteykseen lämpötila 119,5 celsiusasteina.Vaikka tämä ei ole kuumaa riitä tuhoamaan laite se varmasti polttaa crap pois sormella jos koskettaa sitä.

Voit tehdä tämän laskutoimituksen päinvastaisessa määrittää max teho hukkaamisen laitteen pidettävä se tai alle tietyn lämpötilan.

Mike

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back