RedHat 8.0 asentaa ongelma tietokoneeseen Intel 865 piirisarja

J

Jiang

Guest
ei kukaan asentaa rehdat 8.0 on P4 emolevy on Intel 865 piirisarja?after booting installer from the install cd, järjestelmä ei näytä löytää cdrom.
asennuslähde luetellaan ainoastaan NFS, ftp ja http.
joku on sama ongelma?

Hei,

Käytättekö Intel 865 emolevy?voit kirjoittaa bios asetus ja poistaa SATA-levy tai muu ylempi määrittää.Tapasin saman kysymyksen ratkaisemiseksi kautta muutetaan asettaminen BIOS.toivottaa hyvää onnea!

Ole hyvä asettaa BIOS: n asetuksia, että "kaikkein baisc" alustaa.

Älä käytä SATA.käyttää vain PATA

P4 I865 kestää hyvin RH7.3 ja RH8

im myös edessään ongelma, kun olen asentanut näytönohjaimen vuonna intel865g järjestelmään. näytönohjain tapana asentaa vuonna 865g
jälkeen asentaa ic5 sitten voin päivittää sen redhat9.
minun ic5 edessään paljon ongelmia
vain bcos video kuljettajan i päivittää 9.
pls joku sanoa antaa neuvoja ilman päivittää 9 kuinka i asentaa näytönohjain

minun näytönohjain edellyttää uusia xversion mennä i cant asentaa kuljettajan 8
kiitos

Mutta halpa ja helppokäyttöinen näytönohjain.

Löydät sen parhaiten sopivan

voit ladata ajuri RedHat 8.0 tästä:
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Detail_Desc.asp?agr=N&Inst=Yes&ProductID=1704&DwnldID=7179

Sitten voit lukea "README" ja osaa asentaa sen.

Toivottaa hyvää onnea!

Ystävällisin terveisin,

Harryzhu

Minulla oli asentaa redhat9.0 on emolevyn Intel 865GV chipset.I näyttää työn fine.Maybe voit yrittää käyttää redhat9.0.

hi friends
i ladata ajuri 865g varten RedHat linux
ut i cant asenna ohjain RedHat 8 bcos kuljettaja on kehittynyt versio Xversion. joten i cant asentaa sen redhat8
kiitos

i-kirjain kaivata RedHat 8 vain ic5

Hei, et voi asentaa sitä graphics interface, olen asentanut sitä teksti-tilassa ja kaikki on hyvin.Olen käynnissä ic5 liikaa.

miten saan ic5 gui?vuonna merkkipohjaisesta linux
ic5 tarve on todellinen väri.
miten voin tehdä ulkoasun ja schmetics tekstitilassa
kiitos

paremmin, kun yrität asentaa muiden cd bcoz joskus se tapahtuu noin cd teoksia ja muuta doesnot ...

Ehdotan, että asennat SUSE 9.0pro sijasta rh8.0.Suse 9pro on parempi kuin rh8.0 varten EDAtools ja laiteasetukset.

edacw1 wrote:

Ehdotan, että asennat SUSE 9.0pro sijasta rh8.0.
Suse 9pro on parempi kuin rh8.0 varten EDAtools ja laiteasetukset.

NO, kuljettajan ladata Intel verkkosivuilla ei voi ratkaista minun 845G näytönohjain ongelma.
Ratkaisu on minulle päivitys XFree on XFree4.4 kanssa asianmukaisen glibc 2.2 tai 2.3 koskaan 2.1.
Mutta tämä on asianmukaista rh8.0, 9,0 rhel3.0, ei 7.2
ehkä se on hyvä ratkaisu sinulle

Tämä Intel piirisarja antaa liikaa ongelmia Linuxiin grafiikkaa.Ehkä voisit haku liittyviä kohteita monet linux foorumeilla.Toinen tapa on yrittää Fedora Core 2.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back