Redhat Linux: Odota Partition Tarkista

M

mesfet

Guest
Hei kaikki,

Aion asentaa Linux 8.0.Olemassa kaksi harddisks Oma tietokone.Kun minä boot asentaa CD1, järjestelmä hirttäytyä kun tarkkailun minun secondv kovalevy

"Partition Check
hda1: hda1 hda2
hdb "

Voiko kukaan auttaa?Miten poistaa tarkkailun hdb?

mesfet

En ole koskaan kokeillut, mutta olen melko varma, että voit ohittaa hdb tarkkailun Linux asennus komentosarjoja tai siirtämällä params alussa asennuksen.Tarkista kaikki>> Linux-asennus miten <<käsikirjoja.

jos se ei toimi, voit aina irrottaa että asema, olettaen, että et aio asentaa jotain.

Voit myös käynnistää Linux bootdisk ja fsck levyn toivoen se korjata se.

Toivottavasti se auttaa

Tahitille

Hi Tahiti,

Olen vihdoin voi asentaa RH8 ensimmäisen kovalevyn toisen irrottaa (sekä data-kaapeli ja virtalähde on fyysisesti irrotettu).Se toimii hyvin ja uusi ilme on hienoa.Mutta kun plug-in minun toinen kovalevy ja Linuxin käynnistämiseen, sama virhe toistu, lakata osio tarkastus hdb.Olen yrittänyt poistamalla toinen kiintolevy on BIOS-asetukset, mutta ei auta lainkaan, silti lakata osio tarkastus hdb.Voin vain käynnistää linux minun toinen kovalevy on fyysisesti irti.Kellään kokemusta tästä?
1. HD: Maxtor 120G
2. HD: Segate 80G

mesfet

Hi mesfet!

1.Yritä tarkistaa levyn joidenkin utilité, kuten Norton Disk Doctor ...
Ehkä sinulla on uncorrect rakenne teidän Segate HD.

2.Kokeile kytkeä toinen HD toinen IDE-portti.Minulla oli joitakin ongelmia HD konflikti samaan IDE.

Olen fani Slackware Linux ja tiedä, mitä RH, mutta
Voit yrittää poistaa automaattisen tarkastuksen ja katsoa, että HD on Linuxin fdisk --
näet jos jotkut ylittävät osioita siellä, ja saavat tunnistamisen useita osioita - ehkä joitakin virheellisiä järjestelmän identificators.Voit myös yrittää käynnistää pelastamis levykkeellä ja odotamme teidän Segate jonka fdisk alkaen levykkeellä.

73!klug.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back