Reed Solomon Koodit - Golay koodit

R

rossos

Guest
Haluaisin tietää, jos joku teistä on circuity näistä 2 virheen korjaaminen tekniikoita ... kiitos

Sinun pitäisi yrittänyt tarkastella virheenkorjaus oppikirjan saada parempi käsitys. Jos Reed Solomon, voit helposti toteuttaa pienen koodin meggitt dekooderi tekniikkaa. Sillä kaipaus koodi, sinun on käytettävä hieman hakualgoritmi eli Chien tai muu (Etsi Internetistä). Anturi vain LFSR joidenkin XOR-logiikkaa.

Luulen et ole kokeillut tarpeeksi kovaa. En kirjoita golay dekooderi ja enkooderi Google ja löysin täytäntöönpano käyttäen aallokemuunnoksen. Olen melko yllätys et löydä Reed Solomon internetissä. Sinun pitäisi katsoa 4i2i verkkosivuilla, se antaa hyvän johdannon RS.

Löysin tämän 4i2i kauan sitten. mitä todella tarvitset on portti taso kunkin osan.

Paras tapa toteuttaa on RTL Taso ... Vanhin veljeni toteutetaan REED SOLOMEN RTL on XILINX FPGA hänen DIPLOMITYÖN

Hei, On e-kirjan "Art of virheen korjaaminen Coding" Robert H. Morelos-Zaragoza. Voit ladata edaboard. Vuonna cahp 4 on täyden kuvauksen Reed-Solomon koodi. Löydät C-koodia auther kotisivuilta. Nauti siitä!

Hei, tämä on Sandeep i dont on tarpeeksi pisteitä ladata Voiko kukaan auttaa minua

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back