Reference Voltage

M

Monady

Guest
Hi dear kaikki kaverit;
Olen käyttänyt sekä vastus tikkaita jotta viittaamalla jännite (samanlainen tikapuita Flash ADC).mutta minulla on joitakin ongelmia tämän tikkaat.viittaus solmut on kytketty suuria loistauti kondensaattoreiden kautta joitakin kytkimiä.Näin kun joku SWS, olemisesta, tuotantoa että SW, ei odotusarvo.Esimerkiksi sen sijaan 350mV, se on 330mV.
Tiedän, että jos valitsen arvo jokaisen transistorin niin pieni (esim. 1Ω), mainittu ongelma on ratkaistu, mutta valitettavasti täytäntöön nämä arvot eivät ole rahaksi.En tiedä, että korvaavaa menetelmää ei ole olemassa siitä, miten viittaukset jännite.
Olisin arvostanut mitään ehdotusta.
(Nyt minun vastus tikkaat on valmistettu 256 vastukset ja jokainen vastus on 8Ω, tekniikka on 0.18u)

Thx etukäteen

Thx for your reply.Anteeksi, mutta en voi ymmärtää sitä!säätää mitä?
jos se on teidän sitä, että "meidän on löydettävä tarkka ja oikea arvo vastus", kuten aiemmin totesin, näyttää siltä, että laskee vastuksen arvo ei toimi tässä (koska rajoittaminen valmistuksen).oikea minulle, jos olen tehnyt virheen Plz.

Ymmärtääkseni olet vastuksella merkkijono vastuksen tikapuut, ja kustakin solmusta vastuksella merkkijono, olet transistori liittää vaihtaa seuraa Large Cap.Ajattelen, jos voit yrittää lisätä vastukset arvoa omassa vastuksella merkkijono.

Hyvä coffeelox, lisäämällä vastukset arvoa ei voi ratkaista tätä ongelmaa edes tehostaa sitä.Jos nostamme vastuksen arvo, aikavakio lisätään siten, saaminen ja vakaan tilan edellytys tarvitsevat enemmän aikaa.mikä mielestäni ei ole ratkaisu.

Jos vastus tikkaita käytetään viitejännite, en näe mitään ajoitus kysymys on vain DC, ei AC sitä.ja kun DC ja GND molemmin puolin vastus tikkaat, se on sitten valmis.

olet oikeassa, mutta oleiluun melua, maksu-injektiota ja kellon feedthrough (vaihteiden) voi vaikuttaa viite jännitteiden vuoksi viitejännite on palata vakaaseen tilaan sopiva aika vakio (Behzad Razavi on kirja tästä aiheesta)

yleensä ADC impementation jännitteensäädin kytketty sekä alkaa ja loppua tikkaat antaa sille nykyistä tarvitaan elpymistä välittäjän jännite viittaukset tavoitearvojen halusi ajan (riippuen bittiä päätöslauselman ja kellon ajan koko sistem).
Tikapuut: n vastukset arvo valitaan kauppa-off välillä RC jatkuvasti ajan välillä tikkaat vastukset ja loistaudit kapasitanssit (ne noteerataan teidän) ja nykyisen säätimen pitäisi antaa.

Toivottavasti tämä auttaa sinua.
Vaihtovelkakirjoille.

Hyvä crystalballs, thx oman hyödyllisen vastauksen.
En tiennyt mitään asia jännitteensäädin kytketty tikkaita, olen Olisi hyvä, jos te annatte minulle joitakin viittauksia minun ymmärtämistä (paperit, linkki joidenkin opinnäytetyön tai ....).

Thx etukäteen

hetkellä Miten alkaa ja loppua teidän tikkaiden on kytketty?
Se, esimerkiksi: kahden analogLib jännite generaattori?

Vaihtovelkakirjoja

tikkaat alkaa 0.75V ja päättyy 0.25V.Käytin ja Ihanteellinen jännitelähdettä tuottamisesta mainittu jännite, mutta minun täytyy muuttaa niitä todellisia lähteitä tulevaisuudessa.

Ensinnäkin, jos tikkaat sisasolmut eivät ole onnistuneet saavuttamaan vakaan tilan jännite (tai lähes sitä) toimittamien sopii syöttöjännite lähde sinulla ei ole mahdollisuutta päästä äsken kohdistaa mitään todellista jännitelähdettä (esimerkiksi jännitteen säädin mainitut by me).

Yksinkertaisesti, oletan sinun RC jatkuvasti aikaa on paljon kellon ajan käytät.

Mikä on sovellusta tikkaat?
Voitko käyttää esimerkiksi yli-kasvatti siirtyy vähentää ulottuvuus?
Onko kytkimet antaa suuremman panoksen lois kapasitanssi?
Oletko ...En tiedä ...vertailukohtaa, integraattori, ...jälkeen kytkimet?

Vaihtovelkakirjoja

Joo tiedän, että RC jatkuvasti niin paljon, mutta valitettavasti en voi vähentää vastus arvoa, koska joitakin rajoituksia valmistuksen.Tämän tikkaat, joka koostuu 256 vastuksia, on kytketty muihin osiin piirin liian monta kytkimet, vaikka vain osa näistä SWS ovat samaan aikaan.loistauti korkki on noin 0.2pF (ja SWS ja muiden piirien (vertailuryhmässä) että sen jälkeen SWS).on nyt koko SWS on pienin (0.22u), joten en voi vähentää loisten YMP SWS yli sen.Vaikuttaa siltä, että ainoa ratkaisu on työskennellyt tikkailla.
En tiedä, mikä on yli bossted SW, on se Bootstrapped SW?vaikka olenkin sitä mieltä, että yksinkertainen NMOS SW on pienimpien kaikissa SWS.
Kello freq.työstäni on 1GHz. (Vastus merkkijono DAC on 8 bitin resoluutio).

1GHz on erittäin korkea taajuus (todella olet vertailuryhmässä, joka toimii niin Freq? Jos kyllä, mikä on architercture?).
Anteeksi, olin merkitys bootstrapped kytkin ...mutta: myös vastus kytkin voi tulla laskettaessa RC jatkuvasti ajan (tau).Oletko yrittänyt lisätä vaihtaa ulottuvuus?Ehkä kapasitanssi kasvaa, mutta vastus voisi vähentää lisää ...

Lisäksi ei aina vähintään MOS-vastus sama vähimmäispituus, voit yrittää jäljitellä sitä irrallisena testi.
Input kapasitanssi on vertailukohta joskus riippuu suurin lisävirransyöttö voi hyväksyä ...on tässä tapauksessa?Koska tässä tapauksessa voit yrittää tehdä joitakin älykkäitä tekniikoita kuten Input / Output offset varastointiin.

haluaisin tietää ...

Vaihtovelkakirjoja

Kyllä minun Freq on 1GHz, käytin ja lukittuna vertailukohta, lisäksi olen ehdottanut uutta rakennetta, että ehkä tulevaisuudessa I'll julkaista sen (kun luottamus sen uutuus).Olen vaihtanut koko SWS ja huomasin, että vähimmäissuhde SW oli paras vastaus.Valitettavasti tasoittaa eri viitejännite solmut eivät ole identtisiä.jotkut solmuja on enemmän, ja jotkut ovat vähemmän offset.mielestäni Input kapasitanssi on vertailukohtaa ei ole niin suuri, ja minun comp on vähentää alle 400uV.Ehkä ainoa keino päästä eroon tästä ongelmasta on kyse työskentelee tikkaita (tai laskee päätöslauselma tikapuut).mitä mieltä olette?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back