reflectarray simulointi käyttäen CST MWS

P

panou

Guest
[Size = "3"] Dear All, Olen yrittänyt simuloida reflectarray käyttäen CST MIKROAALTO STUDIO. Reflectarray on 18 * 18 pyöreä array, jonka säde noin 4'', 13GHz keskitaajuus. Käytän muuttuja kokoinen laastaria tällä reflectarray. Tällä hetkellä olen käyttäen yksinkertaisia aaltoputkityyppiset kuten rehu, käytä sarvi syötteen. Mutta kun yritin käyttää ohimenevää ratkaisija, virhe: [color = "red"] muistia käytetty kun yrittää jakaa matriisit. Laskuvirheen slover matriisi. [/COLOR] Ehkä minun täytyy käyttää tehokkaampia tietokoneen valtava matriiseja? Jokainen on simuloitu reflectarray käyttäen CST? Jokin auttaa? Kiitos! Best, Panou [/SIZE]

Päivitys: Olen yrittänyt käyttää Integral Equation Solver, se toimii, mutta kestää tooooo pitkään.
[size = "3"] Dear All, Olen yrittänyt simuloida reflectarray käyttäen CST MIKROAALTO STUDIO. Reflectarray on 18 * 18 pyöreä array, jonka säde noin 4'', 13GHz keskitaajuus. Käytän muuttuja kokoinen laastaria tällä reflectarray. Tällä hetkellä olen käyttäen yksinkertaisia aaltoputkityyppiset kuten rehu, käytä sarvi syötteen. Mutta kun yritin käyttää ohimenevää ratkaisija, virhe: [color = "red"] muistia käytetty kun yrittää jakaa matriisit. Laskuvirheen slover matriisi. [/COLOR] Ehkä minun täytyy käyttää tehokkaampia tietokoneen valtava matriiseja? Jokainen on simuloitu reflectarray käyttäen CST? Jokin auttaa? Kiitos! Best, Panou [/SIZE]

CST MWS ei sovi suurille rakennetta. Se perustuu Äärelliset integrointitekniikka ja käyttää Volume diskretointi. Luulen, sinun tulee käyttää ADS vauhtia FEKO Software. Ne perustuvat Moment Method. Lisäksi, jos olet perehtynyt Ansoft HFSS, joten voit käyttää Floque reunaehto tämän ongelman poistamiseksi.

Kiitos, yritän FEKO. Käytän muuttuvan koko laastarit reflectarray, se ei ole säännöllistä yksikkö solu. Voisinko silti käyttää Floque raja? Mielestäni Floque rajaa sovelletaan ainoastaan array, jonka elementtejä ovat kaikki samanlaisia.
CST MWS ei sovi suurille rakennetta. Se perustuu Äärelliset integrointitekniikka ja käyttää Volume diskretointi. Luulen, sinun tulee käyttää ADS vauhtia FEKO Software. Ne perustuvat Moment Method. Lisäksi, jos olet perehtynyt Ansoft HFSS, joten voit käyttää Floque reunaehto tämän ongelman poistamiseksi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back