F
fengzujian
Guest
Hei ystäväni! Onko kenenkään farmilar kanssa reflectarray, vai oliko joitakin hyödyllisiä työ ennen, voi antaa minulle apua siitä on simulaatio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, sama tulos kuin HFSSHei abdoeng, Oletko yrittää simuloida heijastus vaihe yhden yksikön solun viistot tapaus aallon CST? Kiitokset
Hi abdoeng, oletteko tarkoittaa määritellä kaksi floquet portti samaan aikaan, yksi portti yläosassa ja yksi portti alareunassa yksikkö solu? Jos minulla on maataso, niin kuinka monta floquet portti joudun laittaa? Kiitosfloquet tilassa tarvitsevat säännöllistä rakennetta joten käytämme yksikkö solu x ja y ja automaic portti olla huippukunnossa ja alas solu ellei ole E kapellimestari tasossa maanpinnan
Hei Kiitos huomiota työni on Tietoja DRA reflectarray ja erityisesti aukko yhdistettynä mutta en simuloida sitä hyvää en simuloida aukko yhdistettynä laastari, liian (erityisesti viikuna 3.20.table 3,1 Encinar reflectarray kirja) Pls auttaa meeHei, millaista reflectarray solun u haluavat? DRA, microstrip, aukko yhdistettynä, muuttuja aukkoon maahan, kääntää elementtejä, läheisyys yhdistettynä, pinottu, multilayers pyöreä kahtiajakautunut, tai lineaarinen polarisoitua pls rajoittuu cerian toinen toimii voisimme auttaa osalta
Hei kiitos mutta nyt en voi simuloida sitä, hyvä työni on aukko yhdistettynä DRA, voitteko auttaa minua ? oikeastaan en voi simuloida aukko yhdistettynä laastari, ja en ymmärrä sitä ongelmaa.DRA reflectarray on melko haaste, vaikka sinulla hyvä simulointi syntyä, varsinkin jos tulet valmistus DRA reflectarray, käytännön on erittäin vaikea sijoittaa kaikki DRA korttelin tarkasti kuin mitä suunniteltiin simulointi ja valmistettu DRA reflectarray aina päätyä DRAs asemaa saada siirtynyt vuoteen 0.5mm-1mm tai pyörittää 1 aste-2 astetta riippuu kuinka hyvä taito. Koska monia elementtejä käytettiin, kaikki nämä pieni virhe lisää ylös ja antaa iso erilainen kokeilun tuloksiin.