reflectarray simulointi

F

fengzujian

Guest
Hei ystäväni! Onko kenenkään farmilar kanssa reflectarray, vai oliko joitakin hyödyllisiä työ ennen, voi antaa minulle apua siitä on simulaatio.

sen mahdollista CST. Olen simuloida 24cm * 24cm yksikerroksinen reflectarray kanssa Horn rehun X band. se kestää 3h simuloida.

[Quote = fengzujian] hi friend! Onko kenenkään farmilar kanssa reflectarray, vai oliko joitakin hyödyllisiä työ ennen, voi antaa minulle apua siitä on simulointi. [/quote] Hei, millaista reflectarray solun u haluavat? DRA, microstrip, aukko yhdistettynä, muuttuja aukkoon maahan, kääntää elementtejä, läheisyys yhdistettynä, pinottu, multilayers pyöreä kahtiajakautunut, tai lineaarinen polarisoitua pls rajoittuu cerian toinen toimii voisimme auttaa suhteen

Olen myös työskennellyt reflectarrays .. Olen käyttänyt HFSS ja IE3D simuloida taulukot sovitetut metallisen laastareita ja paikkaa ..

Hi aamir064 kuten u know reflectarray on suurin haitta, että on rajallinen kaistanleveys papereita puhua parantamisen että haitta mitään ideoita on hyvä täällä keskustella ystävänsä voisi pls ladata minkä tahansa simuloidun Tiedoston IE3d jotka voisivat auttaa mitä r vaiheet mallintaminen IE3D (satama, seinät) jne. osalta

hyvin IE3D olen käyttänyt tasoaalto magnetointi eikä reunaehdot .. Olen piirretty säteilykuvio E ja H tasolla. Tällä hetkellä minulla on simuloitu 16x16 solu epäyhtenäinen patch heijastavat array@12.5 GHz. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] Mitkä ovat tekniset teet töitä?

hi aamira064 Kiitos ur Vastaa haluaisin kysyä IE3d voisi saada vaihe juoni solun kuten HFSS, CST? Se on kysymykseni voisin käyttää syöttölaite Horn kanssa array ie3d? Käytän CST minun simulointi, käytä täydellistä rakennetta jopa 31 * 31 soluihin käytän kaikkia minun suunnittelu DRA (dielektrinen resonaattori antenni) osalta abdulhady

I dont ajatella, että kukaan voi käyttää Horn rehun IE3D koska se toimii Planar rakenteet ... mutta minä myös olen kiinnostunut simuloidaan reflectarrays kanssa Horn heräte .. Jos joku on experiance ja näyte projekti .. Ole hyvä ja jaa.

[Quote = aamir064] I dont ajatella, että kukaan voi käyttää Horn rehun IE3D koska se toimii Planar rakenteet ... mutta minä myös olen kiinnostunut simuloidaan reflectarrays kanssa Horn heräte .. Jos joku on experiance ja näyte projekti .. Ole hyvä ja jaa. [/quote] Hei, tärkein kysymys on, miten u saada vaihe luku tontti vs. solu ulottuvuus IE3D että on kysymykseeni? vuonna CST, HFSS se on niin helppo saada, että

Hei abdoeng, :) Oletko yrittää simuloida heijastus vaihe yhden yksikön solun viistot tapaus aallon CST? Kiitos

Hei abdoeng, :) Oletko yrittää simuloida heijastus vaihe yhden yksikön solun viistot tapaus aallon CST? Kiitokset
Kyllä, sama tulos kuin HFSS

Joten miten voit simuloida heijastus vaihe viistot tapaus aallon CST? Olen simuloida heijastus vaihe normaalin tapaus aalto CST kanssa aaltoputkityyppiset portin päälle ja oikea reunaehto, olen yrittää löytää tapa kiertää Waveguide portti jotta jäljitellä vino tapaus aalto mutta eivät tee sitä. Kiitos paljon.

floquet tilassa tarvitsevat säännöllistä rakennetta joten käytämme yksikkö solu x ja y ja automaic portti olla huippukunnossa ja alas solu ellei ole E kapellimestari tasossa maanpinnan

Kiitos jakamisen menetelmää. Olen vasta aloittelija noin floquet tilassa vielä sumentaa. Näyttävät Minun täytyy viettää enemmän aikaa oppia floquet tilassa. Anyways todella arvostaa sinua. :)

floquet tilassa tarvitsevat säännöllistä rakennetta joten käytämme yksikkö solu x ja y ja automaic portti olla huippukunnossa ja alas solu ellei ole E kapellimestari tasossa maanpinnan
Hi abdoeng, oletteko tarkoittaa määritellä kaksi floquet portti samaan aikaan, yksi portti yläosassa ja yksi portti alareunassa yksikkö solu? Jos minulla on maataso, niin kuinka monta floquet portti joudun laittaa? Kiitos

Hei, millaista reflectarray solun u haluavat? DRA, microstrip, aukko yhdistettynä, muuttuja aukkoon maahan, kääntää elementtejä, läheisyys yhdistettynä, pinottu, multilayers pyöreä kahtiajakautunut, tai lineaarinen polarisoitua pls rajoittuu cerian toinen toimii voisimme auttaa osalta
Hei Kiitos huomiota työni on Tietoja DRA reflectarray ja erityisesti aukko yhdistettynä mutta en simuloida sitä hyvää en simuloida aukko yhdistettynä laastari, liian (erityisesti viikuna 3.20.table 3,1 Encinar reflectarray kirja) Pls auttaa mee

DRA reflectarray on melko haaste, vaikka sinulla hyvä simulointi syntyä, varsinkin jos tulet valmistus DRA reflectarray, käytännön on erittäin vaikea sijoittaa kaikki DRA korttelin tarkasti kuin mitä suunniteltiin simulointi ja valmistettu DRA reflectarray aina loppuun kanssa DRAs asemaa saada siirtynyt vuoteen 0.5mm-1mm tai pyörittää 1 aste-2 astetta riippuu kuinka hyvä taito. Koska monia elementtejä käytettiin, kaikki nämä pieni virhe lisää ylös ja antaa iso erilainen kokeilun tuloksiin.

DRA reflectarray on melko haaste, vaikka sinulla hyvä simulointi syntyä, varsinkin jos tulet valmistus DRA reflectarray, käytännön on erittäin vaikea sijoittaa kaikki DRA korttelin tarkasti kuin mitä suunniteltiin simulointi ja valmistettu DRA reflectarray aina päätyä DRAs asemaa saada siirtynyt vuoteen 0.5mm-1mm tai pyörittää 1 aste-2 astetta riippuu kuinka hyvä taito. Koska monia elementtejä käytettiin, kaikki nämä pieni virhe lisää ylös ja antaa iso erilainen kokeilun tuloksiin.
Hei kiitos mutta nyt en voi simuloida sitä, hyvä työni on aukko yhdistettynä DRA, voitteko auttaa minua ? oikeastaan en voi simuloida aukko yhdistettynä laastari, ja en ymmärrä sitä ongelmaa.

Hei Onko kukaan khow noin reflectarray kaistanleveys? miksi vaihe käyrä kaistanleveyden on oltava yhdensuuntaiset? auttaa minua plz!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back