Rekisteröidy täytäntöönpanoa VHDL

A

ahmadagha23

Guest
Hei mitä on VHDL-koodin toteuttamiseksi 8bit rekisteröityä virtex2 FPGA? kiitos

... :? Tämä kysymys m8 ... puuttuu paljon perustietoa VHDL tai FPGA arkkitehtuuria. Ok, ok, en tiennyt vastausta, kun aloitin ja olemme kaikki täällä auttamassa: O mielestäni sinun pitäisi lukea vähän siitä VHDL ja FPGA arkkitehtuurit ennen pyytää mitään koodia, koodi voit kirjoittaa itse. On olemassa erittäin hyviä kirjoja näistä asioista, ja ne on lähetetty monta kertaa. - Maestor

[Quote = ahmadagha23] hi Mikä on VHDL-koodin toteuttamiseksi 8bit rekisteröityä virtex2 FPGA? kiitos [/quote] Monet esimerkiksi voi opettaa sinulle kuinka toteuttaa 8 bittiä tai enemmän rekisteröityä tämän sivuston tai intenet. Voit etsiä käyttämällä Google tai voit lukea taxt kirjan "VHDL esimerkein". Onnea

Onko tämä siirtorekisteri P2S, p2p, S2S, S2P? tai yksinkertaisesti rekisteri, joka asettaa tietyt bitit esimerkiksi versio, NMI jne?

rgistered logiikka FPGA ei Erikoisrakenteet Virtex tai muita FPGA. Sinun täytyy tietää sematics on synteesi kieli, jota haluat käyttää .. Vuonna VHDL on ongelma, koska se on ymmärtävinäni kieli itsessään on yleinen simulointi kieli ei ole erityisiä semantiikkaa .. Mutta on jopa synteesi työkalu tunnistaa epäsuorasti rekisteröity rakentamiseen. Tein viesti, että jokin aika sitten .. Haku .. haku ystäväni ..

Hei rakkaat ystävät minun rakenne että haluan tietää sen VHDL koodi on liitetiedoston plese katsoa sitä ja lähettää minulle sen VHDL-koodin, olen kirjoittaa sen VHDL-koodin, mutta kun olen syntetisoimaan sitä synplifypro sen syntisized shematic on different.I tulee lähettää sen VHDL-koodin soon.please lähettää minulle VHDL lähdekoodia tämän shematic yhanks

Hei Olen ziped ja attache sinua kaavamaisen: [color = red] Älä lisää uusi viesti pian sen jälkeen Uusin viesti! Edit Uusin viesti sijasta! Ensi kerralla varoitus / davorin [/color]

[Quote = ahmadagha23] hi mitä eroa on salpa ja rekisteröityä? [/Quote] salpa on taso herkkä (lähtötiedot on läpinäkyvä ulostulo kunnes taso on aktiivinen ja lähdön pitää tätä tietoa, kun taso ei ole aktiivinen). Rekisteri on reuna herkkä (siirrot lähtötiedot on lähtö kellon joko positiivinen tai negatiivinen reuna).

Salam, toisin sanoen salpa ja flipflop (perusyksikkö rekisterit) ovat tyyppiä Bistabiilissa tallennuslaite. Ero käytetty menetelmä muuttaa niiden valtiolle "Ramesh" selitti. Bye

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back