Relay kysymys!

A

abbas1707

Guest
hei!
Haluan 2 kysyä "voi elektromagneettisen magneettisia relettä käytetään suurella nopeudella swithing tarkoitukseen??"
Itse haluan hallita nopeus ja suunta dc moottori käyttäen AT89c51 kautta pc sarjaportti minun lelu auto hankkeeseen.im käyttäen transistos varten swithing tiedotuspisteille ja soveltamalla PWM joiden pulssin 200ms ajassa.Olen testannut minun suunnittelu Proteus, jos se menee fine.but i dont tiedä toimiiko se aluksella tai not.plz antaa minulle ajatus: |

5 Hz on liian alhainen releet ja PWM - Uskon, että syntyy roottori ripple.Muista puolella rele elämä on rajoitettu jossain määritelty useita valitsimia, mutta moottori nykyinen voi tehdä piikkejä, kun vaihdetaan.
Miksi dont käytät transistorit?

Vuonna practicale, tiedotuspisteille ottaa liian paljon aikaa verrattuna SCR.

abbas1707 wrote:

hei!

Haluan 2 kysyä "voi elektromagneettisen magneettisia relettä käytetään suurella nopeudella swithing tarkoitukseen??"

Itse haluan hallita nopeus ja suunta dc moottori käyttäen AT89c51 kautta pc sarjaportti minun lelu auto hankkeeseen.
im käyttäen transistos varten swithing tiedotuspisteille ja soveltamalla PWM joiden pulssin 200ms ajassa.
Olen testannut minun suunnittelu Proteus, jos se menee fine.but i dont tiedä toimiiko se aluksella tai not.plz antaa minulle ajatus: |

5Hz on liian paljon tavallinen rele ...releet on melko vähän viivytystä ...raskas releet vaatia atleasta toinen kytkin ...

Tiedotuspisteet eivät sovellu tähän tarkoitukseen.Pikemminkin käy transistori on MOSFET reitillä.Olen käyttänyt MOSFETs ennen ja ne toimivat varsin hyvin, vaikka PWM soveltaa 25kHz.

Hurraa
Slayer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back