Releet tarvitse ohjeita

J

javaboy

Guest
Hei ystävät, olen uusi tällä alalla. Haluan hallita 10 releiden kautta sarja-tai rinnakkais-tai USB-porttiin. Olen lukenut monia artikkeleita, mutta silti sekava. Minulla on kannettava tietokone, jossa USB-portteja ilman D9-tyyppinen sarjaportti ei rinnakkaisportti siinä. Ystävät Ystävällisesti ohjaa minua, mitä voin tehdä ja miten minä achive tämän tehtävän. Haluan suunnitella ohjelmiston VB 2008. Auttakaa minua tässä nume. Terveisin

Jos haluat käyttää serial sinun täytyy ftdi pelimerkkejä muuntaa USB to Serial. USB-porttia voidaan käyttää myös HID, Serial mutta että sinun täytyy käsitellä ohjelmiston poistaa FTDI sirulle. :) Hillitsemiseksi releet täytyy ohjata sitä käyttämällä transistori ulkoisesti voimalla se ylös :)

Hei ystävät, Onko mahdollista ohjata 10 releiden sarjaportti kuten u ehdottaa? Miten jos u antaa minulle mitään linkkiä Miten saattaa tämän tehtävän i appriciate u ja hyvin thankfull. Terveisin

Google "Serial Relay Controller" ja saat paljon linkkejä, että sinun pitäisi löytää hyödyllisiä. On olemassa kaupallisia tuotteita, sarjat täysin kaavioita saatavissa sekä artikkeleita käytetään mikro-ja sarjaportti ohjata releitä ...

Useimpien aivokuori piirisarjoja, jotka ovat poissa, usb pino on yleensä ilmainen. Miksi et osta eval board kuin STM3210B aluksella. Sieltä voit luoda rele piiri ja yhteyden GPIO ja STM32. USB pino STM32 on helppo seurata, ja käytän sitä aika usein.

Ystävät, lataan esimerkiksi verkoissa, joissa releitä ohjataan sarjaportin. Mutta en sekoita siitä seuraava lausuma kuvailkaa sitä "Aseta kaikki lähdöt Suuri MSComm1.Output =" "+" H "+" 0 "+ Chr $ (13) mitä parametreja edustaa voin vaihtaa sen vetää rele yksi kerrallaan, jos haluan? Terveisin

Ystävät kukaan voi lähettää minulle mitään linkkiä missä releitä ohjataan vb2008. Minulla laitteisto 8 relekortin. Haluan vain päälle ja pois kunkin invidual lomakkeen painiketta. Terveisin

[Url = http://www.rentron.com/pc-relay.htm] Miten rakentaa Basic Stamp ja PC Relay Controller [/url]

Kiitos artikkeli i opiskella sitä, mutta nyt olen huolissani laitteisto. Miten voin tehdä laitteiston itse toexecute se? Reagrds

Laitteisto on helpompaa ... sinun täytyy UE ohjelmisto auttaa sinua. Hardwarin sen vain harvat releet, mikro ja kaapeli, mutta miten muokata sitä greaty riippuu ohjelmiston :)

lataan koodin linkkiä ja pantava vb 2008 näyttää hyvältä. mutta laitteiston osat ja arvoja ei löydy mitään tiedostoa?

Rakkaat ystävät Auttakaa minua haluan kontrolloida 8 numeroa releen kautta rinnakkaisportin jos sarja olen unfimiliar mikro-ohjaimen ohjelmointi haluan käyttää vb 2008 tähän tarkoitukseen. Mitä Hamad

[Liitä] 49708 [/ATTACH] löysin jostain ... tiedä mikä viesti :) Katso the.jpg tiedostoja kaavioita

Kiitos, minulla on tämä rar tiedosto ja schmetic samoin. Mutta ongelma on, että koodi Delphi kielellä haluan käyttää tätä laitteisto VB 2008. Mutta en tiedä mikro-ohjaimen ohjelmointiin ja sekä miten minä hoidan tämän laitteen? Sir Olen todella huolissani siitä. Oikeastaan ​​haluan kontrolloida 10 releet ja lukea signaaleja 0-10 volttia ja 4-20 mA sarja-tai rinnakkais-tai USB mitä u osoittavat. ja auttaa minua. Voin tehdä PCB (hardware) kohti ur tai ystäviä ehdotusta. Minun sähköposti on sultanhamad_te@yahoo.com terveisin

[QUOTE = javaboy, 791291] Hei ystävät, olen uusi tällä alalla. Haluan hallita 10 releiden kautta sarja-tai rinnakkais-tai USB-porttiin. Olen lukenut monia artikkeleita, mutta silti sekava. Minulla on kannettava tietokone, jossa USB-portteja ilman D9-tyyppinen sarjaportti ei rinnakkaisportti siinä. Ystävät Ystävällisesti ohjaa minua, mitä voin tehdä ja miten minä achive tämän tehtävän. Haluan suunnitella ohjelmiston VB 2008. Auttakaa minua tässä nume. Regards [/quote] Tarvitset Relay hallitus, joka voidaan liittää USB board. USB Relay valvojan Protosmart näkyy Virtual COM-portti, jotta se voidaan käsitellä samalla tavalla kuin yleinen Sarjaportti. Lisäksi ne tarjoavat lähdekoodia Visual Basic. Etsii sopii sinulle vaatimukset?

Hye .. tutustu tähän .. kaikki problm pitänyt ratkaista täällä .. laitteiston osa, Vb osa ja jopa ohjelmaa mikro .. [Url = http://www.thelocxresearch.tk] thelocxresearch.tk [/url] VB ohjelman voit ladata täältä, varmista, u käyttää vb 2008 ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back