replacment IC-transistori antanut piirin

Nyt kysynkin voimme korvata 7414 ic tahansa hex invertteri ic?
Ei, se on kääntelemällä Schmitt Trigger, eikä normaali invertteri ..
voin korvata 2N904 yksinkertaisella bc547 tai NPN-transistori?
Kyllä, mutta pieniä NPN transistori on OK.

ya Liian i obsereved se ei ollut muutenkaan herra voisitteko antaa minulle ah ve kytkentäkaavio hiipuu häivyttää toiminta johti automaattisesti? kiitos

Jos sinulla on 555 ja 741, voit kokeilla tätä piiri. LED pitäisi saada kirkkaampi ja himmennin, mutta ei katkaise kokonaan. Jos käytät 2 merkkivaloa sarjaan, heidän pitäisi sammuttaa kokonaan.

no sir piiri u antoi ei toimi millään tavalla minun täytyy, sen työskentelytapojen täysin kuin puhdas n suora astable multivibraattori, anna minulle mitään muuta yksi, se epäonnistui: ([COLOR = "hopea"] --- Päivitetty --- [/COLOR] sir sai piiri täällä, mutta sillä ei ole merkitty osien arvoa, voisitteko auttaa minua tässä asiassa? [Liitä = CONFIG] 77123 [/ATTACH]

Tässä vielä yksi kuva löysin annetaan alla. . . olisiko se toimii? on mahdollista käyttää bc547 & bc548 sijasta transistoreiden annetaan? im ei löydy annetaan arvo tähän niiin .. [Liitä = CONFIG] 77127 [/ATTACH] [COLOR = "hopea"] --- Päivitetty --- [/COLOR] on mahdollista käyttää kolmioaallolla generaattori ongelman ratkaisemiseksi? jos kyllä ​​niin on minulle oikea kytkentäkaavio on hyvä :) kiitos

no sir piiri u antoi ei toimi millään tavalla minun täytyy, sen työskentelytapojen täysin kuin puhdas n suora astable multivibraattori
Oletko varma yhteys oikein? 555 on astable multivibraattori ja sen tuotanto on kanttia. Kuitenkin AMP on ole kytketty lähtö 555, mutta on kynnyksen ja liipaisin tapit. Lähtö OPAMP pitäisi olla melkein kolmio aalto - hitaasti nouseva ja laskeva.

o kyllä ​​sir i suunniteltu sama kuin u näytetään jokaisen ja jokainen osaa myös virtalähde on vaan. . . epäonnistui

Tässä on video sain net ota minulle kytkentäkaavion ensinnä tämän videon niin edetä minun Harjoituksissa im ei saada piiri n tehdyt muutokset että voit katsella tätä flv tiedosto sir, kiitos [video = youtube; DW2rFEZZJRs ] http://www.youtube.com/watch?v=DW2rFEZZJRs [/video] [COLOR = "hopea"] --- Päivitetty --- [/COLOR] sir ensinnäkin antaa minulle, että mitä minä oikeastaan ​​mainittu Sitten ll etenee erillaista niin kiitos

Klikkaa linkkiä alla YouTube-video. Löydät piirikaavion, osaluettelon ja selitys.

kk sir sain sen kiitos paljon :) aina auttanut paljon sir tämä on manuaalinen toimenpide, nyt haluan tehdä sen automaattisesti niin voinko caonnect sen astable multivirator avulla invertterin? voit vastata

sir piiri edellä olevan linkin annoin ei toimi, sen astable osa toimii, mutta ei enää sen jälkeen, käytin kaikki arvot oikein, mutta tulos täysin epäonnistunut auttakaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back