Req: Artikkeleita Antennas for Mobile-puhelinten

D

Daniz40

Guest
Hi all,
Haluan artikkeleita antennit matkaviestimet
plz auttaa minua
thanx

Moi,
olen yksi artikkeleita pyyntösi.Se on erittäin hyvä.Ja tämä on Feko
n Esimerkki liian.
mukava tavata ya
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Kukaan tiedä, mitä eroa on Monople ja PIFA antenni!Thx

Heidän princles ovat erilaisia.Jotta Monopole, ajatus on peräisin dipoli ja pituus on kehitetty painettu Monopole on noin aallonpituus / 4, profiili on hyvin alhainen, ja ei ole syytä maataso nojalla Monopole.Jotta PIFA, pituus on noin aallonpituus / 4.Se olisi maataso nojalla säteilevän laastari ja profiili on pentue suurempi kuin sen Monopole.

tässä
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

tästä hieman

kokeile näitä ovat

kokeile näitä ovat

hyvä artikkeli, mutta pisteitä ei riitä ~ ~ "
miten sääli
Olen !!!!!!!

Uusi kompakti kuuden bändin PIFA matkapuhelinten

Mieletöntä,,, i-kirjain kaivata pistettä ,,,,,,,,, hyvä artikkeli ....

hi mobiililaitteille antennin suunnittelu, ehdotan, voit etsiä yksi teos tekijä on Taiwan henkilö, olen pahoillani olen unohtanut hänen nimensä ja kirjan nimi, kirja on jotain MICROSTRIP laajakaista ANTENA DESIGN.
ok onnea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back