Req: Ohjauslaitteet USB

G

gulson

Guest
Se on niin helppo ohjata 8 laitteiden kautta Parallel tietokoneen porttiin, Etsin sama USB, mitään linkkejä freeware projekteja, ja ohjelmisto niistä ovat tervetulleita:)

Główna wygrana w loterii to marzenie wielu osób. Niestety szanse są niewielkie, czy można zatem przewidzieć wygraną lub przechytrzyć system?

Read more...

Ei ole liian monia tapoja tehdä sitä: (Yksi yksinkertaisin vaihtoehtoja on käyttää jotain FT232/FT245 päässä FtdiC * ip ja rakentaa jonkin verran tukea piiri niiden ympärillä (esimerkiksi portti lisääjiä).

Hello Philips on myös PDIUSBD12 (ja D11) siruja, että on joitakin esimerkkejä (näyte projekti) löytyy se sivusto firmware ja SCH ja Windows-ajuria. (se on keittokirja-muodossa)

[Quote = 7rots51] Hello Philips on myös PDIUSBD12 (ja D11) siruja, että on joitakin esimerkkejä (näyte projekti) löytyy se sivusto firmware ja SCH ja Windows-ajuria. (Se on keittokirja formaatti) [/quote] Hi 7rots51, Voisitteko lähettää linkkejä Phi * IPS PDIUSBD11/D12 esimerkkejä / Windows-ohjain? Olen käynyt Philipsin sivuston monta kertaa mutta en löytänyt näistä esimerkeistä. Muuten, olen lukenut muutamia asioita USB-laitteet ja vaikuttaa siltä, että FT * I siruja on paljon helpompaa kuin työskentelystä PDI pelimerkkejä. Kuitenkin jälkimmäiset hieman joustavampi.

Hei Gulson, Anteeksi, unohdin lähettää tätä edellisessä vastauksessani. Ehkä etsit jotain tällaista: hxxp: / / www.codemercs.com / IOWarriorE.html Löydät lisää näiden laitteiden tässä: hxxp: / / www.lvr.com / usb.htm

[Quote = bogdanm] Muuten, olen lukenut muutamia asioita USB-laitteet ja vaikuttaa siltä, että FT * I siruja on paljon helpompaa kuin työskentelystä PDI pelimerkkejä. Kuitenkin jälkimmäiset hieman joustavampi. [/Quote] Tämä on bcause everey usbdevice tarvitsee ohjaimen FTDI on todella hyvä ajaja niiden laitteita. Jos teet USB-laite joka on comatible kanssa HID spec kaikki OS 98 on HID toimitetaan mukana. Siksi ei mukautettua ohjainta ei tarvita! Vuorotteluongelman Portpins pitäisi olla helppoa HID-laite. usbman

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back