[Req] Timer laskelmat

U

Umair Naveed

Guest
Hei kaikki! kerro minulle miten laskea viivästyksiä, käyttömäärä, aalto taajuus viitaten PIC, olen käyttänyt 8051 ennen kokoonpanoa ja tietää joitakin näistä laskelmista, mutta nyt käytän PIC16F877A CCS C-kääntäjä, joka on rakennettu toiminnot Timer liittyviä ongelmia, mutta en voinut ymmärtää, vaikka lukemalla esimerkit käsin, miten kaavat muodostuvat ja miten näitä toimintoja käytetään, on olemassa kirja, jossa on nämä ajastin laskelmat PIC16F877A tai PIC16F877 käyttäen CCS C-kääntäjä, olen olemassa tai voit Auta minua auttamaan minua! Bye Thanx etukäteen

Hei mitä haluat tehdä? haluat luoda PWM signaalin CCP moduuli? tai haluat käyttää theire keskeytyksiä?
Code:
 setup_timer_2 (T2_DIV_BY_16, 55, 8);
kiertoaika keskeytysten = Fosc / (4 * 16 * 55 * 8) muiden ajastimet, asennus on erilainen Toivottavasti se on hyvä

thanx mutta haluan tietää, mitä ovat nämä arguements on funktion maininnut CCS C-kääntäjä.!! ok Bye

CCS C-kääntäjä on hyvin laaja ohjetiedoston ja esimerkiksi kirjasto. Vain goto ohjetiedoston (F1) ja indeksin tarkista toiminnot setup_timer_0, setup_timer_1, jne. Se kannattaa kertoa, mitä kaikki argumentit ovat ja jotka ovat availible teille teidän PIC. Huomioi, että kaikki laskurit toimivat samalla. Erittäin tiukka aikataulu, olen henkilökohtaisesti palata ASM. Voit myös ASM osat CCS C Goodluck

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back