REQ: VCD (Value Change Dump)-asiakirjan

N

news

Guest
Apple rozpoczęło już prace nad kolejną generacją tabletu iPad. Urządzenie, które ma zostać wprowadzone do sprzedaży w 2011 roku wyposażone zostanie prawdopodobnie w ekran OLED.

Read more...

Moi Etsin VCD vakioasiakirjaa! Olen kuitenkin siinä mielessä, että se ei ole standardoitu IEEE. Luultavasti mitään virallista doc (esim. Verilog insinööreille että uranuurtajana VCD) tekisi. PS: Onko hyvä jäsennin työkalu luku / kirjoitus VCD. Olen myös etsimässä virallista Docs (kuten yllä). Kiitos jo etukäteen the_penetrator ©

Ihmiset! Huomasin, että VCD muodollinen kuvaus on luvussa 18 IEEE Std 1364-2001 (Verilog) asiakirja. Minulla on kuitenkin kysymys. Miten voin luoda VCD päässä VHDL simulointi??? Syy Verilog saat käyttää PLI tehtäviä. Ole hyvä ja suora minut hyviä parser / työkalu VCD. Thanks the_penetrator ©

Tämä koodi on lisättävä jokaisen Verilog testipenkki jotta VCD tiedoston syntyä. / / Seuraava koodi luo VCD sisältävä tiedosto / / kaikki verkkonsa oikeusasteen t.uut. "T" on moduulin nimi / / testfixture, "testattavan" on esiintymän nimi / / suunnittelun testataan. ensimmäinen alkaa $ dumpfile ("invchn26.vcd"); / / Muuta tiedostonimi tarvittaessa. $ Dumpvars (1 t.uut); loppuun

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back