Required Ohje kahden pyörän tasapainoerä robotti.

B

bigaussie

Guest
Hei,

Olen työskennellyt robotiikka, joilla on vain vähän tietämystä fysiikasta.Minulla on taipumus käyttää enimmäkseen peukalon ja haparoiden menetelmiä ongelmien ratkaisemiseksi.Nyt minulla on tällä hetkellä hanke rakentaa tasapainoerä robotti, joka servos ja PIC-ohjain.Minulla on tarkoitus käynnistää hanke, kun olen kaivaa tason, jos olen varma, että se alkaisi vasta.
Tarvitsen apua ihmisiltä asiantuntija robotiikka, kiitos.

Nyt olen ADXL 3 akseli kiihtyvyysmittari.Luin online artikkeli lehden ehkä Servo tai jotain sellaista, joka oli hanke, joka käyttää vain kiihtyvyysmittari tasapainoa robotti.Minun tehtäväni ylittää tasapainoerä, sen pitäisi liikkua,
käännä ja taktikoida itselleen.En siis voi käyttää tätä hanketta.

Olen myös useisiin muihin hanke, sanoi, että yhdistelmä gyro ja kiihtyvyysmittari on vakautta.

Siksi kysymykset ovat
Voiko se tapahtua ainoastaan käyttäen kiihtyvyysmittari?
Onko sivustosta, jossa voi oppia joitakin perusteet koskevat tasapainoerä robotteja?
Mikä tämä on Kalman-suodatin on?

Thanks in advance.

Hei,
parempi olla keskustelemme noin kiihtyvyysmittari ja kaikki muut osat ..
Muutama vuosi sitten oli hämmästyttävä artikkeli tasapainoerä robotti vuonna Pähkinät ja Volts lehden Muistan, lokakuu 2006 ja joulukuun 2006 kysymykset.
Minulla ei ole kopio aikakauslehtipaperin ota etsiä itse tai ostaa ne arkistot tai selata verkossa nutsandvolts Web-sivusto yleiskatsaus hanke.
se voi auttaa sinua paljon.
Quote:

Mikä tämä on Kalman-suodatin on?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back