Resurssit RFID tunnistin design

F

Free_Will

Guest
Voiko kukaan auttaa minua löytämään voimavaroja noin RF / ID ilmaisin suunnittelu?

Voit käyttää U2270 mistä * MEL tai P4095 E * Marin. Käytin molemmat ja toimivat hyvin.

Hei, minulla on käytössä tms3705a TI. Löydät informations tästä osoitteesta h ** p: / / w * w.ti.com / tiris / default.htm. Mielestäni on hyvin vähän (ilmainen) tiedot Internetissä tästä teemasta (sinulla on lähes aina allekirjoittaa NDA: n ennen kuin he antavat sinulle yksityiskohdat - ja silloinkin he antavat sinulle vain, että tiedot ovat kiinnostuneita - se mystinen ... ) parhain terveisin carllucas

[Quote = xirix] Voit käyttää U2270 mistä * MEL tai P4095 E * Marin. Käytin molemmat ja toimivat hyvin. [/Quote] Hei, olen rakentaa lukija piiri TK5552 AN.However en voi havaita mitään signaaleja tulo-tai lähtötaajuus pin u2270B.I ei löydä lisätietoja u2270. Täytyykö minun kirjoittaa joitakin tietoja transponderin ensiksi? Voitko piirtää minulle tietä menettelyjä transponderin Tk5551/52 ja u2270B please?

Käytin u2270b (Temic) kanssa EMMarin kortti (EM4001 / 2 yhteensopiva - 64 bit, vain luku) ja se toimii; En toimi luku / kirjoitus kortteja.

Tutustu myös mikrosiru verkkosivuilla, he ovat sovelluksen muistiinpanoja ja kaavioita niiden RF / ID-tuotteet

SONMicro ( http://www.sonmicro.com ) tarjoaa maailman halvin 125KHZ RFID Reader / Writer design.They antaa kaikki tiedot ja kaavamainen ilmaiseksi ja myydä vain täysin muokattavissa ohjelmoitu PSOC siru. PSOC (Programmable Syetem on-Chip) techology mukana Cypress Microsystems ( http://www.cypress.com/psoc ). Koska on olemassa muutamia ulkoisia komponentteja ja useimmat rakennuspalikat ovat sisällä siru, tämä on kaikkein kustannustehokkain suunnittelu nyt.

Minulla on ollut jonkin verran kokemusta näistä osista, tarkista uudelleen aktiivinen. co. Yhdistyneessä kuningaskunnassa [font = Tahoma] [/font]

Se ei ole yksinkertainen 8-bittinen mikro-ohjain, analoginen puoli on rakennettu siru.

Kiitos kaikille hyödyllistä tietoa täällä, voin aiheuttaa (todennäköisesti) olennainen kysymys? Olen auton avain (minun vain Jäljelle jäävä ..) ja haluaisit lukea kaikki tiedot pois RFID TK5530 transponderi voi ohjelmoida toisen transponderin tehdä vara-avain. Tiedän Voisin tilata sellaisen valmistajan, mutta näin sen nyt liian mielenkiintoista ... Olen ymmärtänyt Sonmicro lukija / kirjoittaja näyttää tekevän sitä, mutta koska en tiedä Bitrate, koodaus, ID-koodi pituus, SIG tai header tiedot onko se edes mahdollista, että se voisi kaikki olla päällekkäinen? Kiitokset kaikille jo etukäteen. JasonBW

He sanovat aiot käyttää RFID kaupoissa nyt korvata viivakoodit. Voiko sitten joku sitten tehdä muita asioita? Kun viivakoodit asiat eivät ole helppoja väärentää.

Hei, Onko sinulla ASM koodi mikrokontrolleri lukea Manchester koodia U2270B IC. Voitteko kertoa myös mistä saan EMMarin Transponderi kortti? En ilmeisesti ei löydä sitä mistään. Hope kuulla sinusta pian. Thanks.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back