Rf Am lähetin 433,92 MHz, Miten lisätä "valtaa

Z

zundapp

Guest
Hei kaikki! En ole varma, että uusi aihe on tarpeen (jos ei, korjaa tämän ja haluaisin tietää ...). Olen "ongelma" RF keskeinen autoni ... Se toimii vain noin 5-7 metriä ympäri auton (akku on OK), ja haluan ostaa / rakentaa auton murtohälytin, joka käyttää kaukosäädintä RF auton avain. Joten minun täytyy lisätä etäisyys lähettimen toiminta (tein testit ja olen varma, että lähetin on huono, ja vastaanotin on OK). RF kaavamainen / kuvan TX liitteenä. Kiitos!

Voit yrittää tehdä 47K vastus pienempi. Se lisää virran transistorin, ja pitäisi lisätä lähetystehoa. Voisit mennä korkeampi akun jännite, vaikka sinun pitäisi pitää mikro yli-voltaging (tarkista tiedotteessa). On mahdollista, että antenni silmukka ei ole viritetty oikealle taajuudelle. Voisit pilkin ja lisää pieni sarjareaktanssin (sarja kelan tai serice kondensaattori) hieman virittää sitä. En ruuvi paljon kummankin kondensaattoreita lähellä transistori, sillä asia luultavasti lopettaa värähtelevän.

Tietoja vastus ... Yritin ja mitään hyvää tapahtuu. Tietoja akun ... Käytin 6v vain RF lohko (rekisterinpitäjä ramains on 3V ja arvoalueen myös edelleen kesken 0-3v, rekisterinpitäjä hyväksy max 3.6V!) Tulokset: mitään hyvää. Yritän viimeinen ehdotus. Harva pF tai muutaman nH voisi olla OK? (PCB) antenni sarjaan kerääjänä transistorin! Kiitos!

47K vastus on modulaatio input eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa lähetysteho. Olen vahvasti kai vastaanottimen antenni ei ole kytketty tai sama leikataan jossain. 90% ei ole mitään vakavaa vikaa lähettimen. (Edellyttäen, että se on kaupallinen eikä väärin) Tarkista etuosa vastaanottimen osa. Onnea.

1 - Tarkista, onko se pyörii oikealla taajuudella 2 - Jos RF transistori on päästöiltään vastus, vähentää sen arvoa (tämä antaa sinulle enemmän valtaa) 3 - Tarkista onko vastaanotin samalla taajuudella.

[Quote = pranam77] 47K vastus on modulaatio input eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa lähetysteho. Olen vahvasti kai vastaanottimen antenni ei ole kytketty tai sama leikataan jossain. 90% ei ole mitään vakavaa vikaa lähettimen. (Edellyttäen, että se on kaupallinen eikä väärin) Tarkista etuosa vastaanottimen osa. Onnea. [/Quote] Niinkö? Gee, en kai oppia jotain uutta joka päivä. Oletin, että kun panos 47K ohmin vastus oli korkea (5 V tai 3,3 V), että pohja virta värähtelevän transistorin määritettiin Ib = 5V/47K (muutettu hieman pieni päästölähde vastus). Kiitos korjauksen.

Vakavasti, useimmat ehdotti pisteitä ei voi tarkastaa RF työkaluja ja tietoa, miten käsitellä sitä. Sinun tulisi myös tarkistaa, mitä määritetyn alueen kauko-ohjaus, se ei välttämättä yli 10 m. Mitä keskusteltiin teknisistä yksityiskohdista, 47k vastus toimitusten mukauttamista, mutta myös harhaa nykyinen itsenäisten värähtelevän pääteaste. Niin se tietysti asioita teho. Mutta en tiedä, jos se sallii sen lisäämisestä. Mittaus auttaisi.

Vastaanotin toimii OK. Tein "kokeilu": on "kotimainen" vastaanotin istutetaan autoon, joka on LED-ulostulo (joka "luki", jonka ystävä) yritin siirtää lähettimen kanssa edellä. Molemmat vastaanottimet, tämä ja auto vastaanotin toimii samalla (~ 10m). Tämän jälkeen käytin toisen lähettimen ( http://store.qkits.com/moreinfo.cfm/tx433 ) ja tämä etäisyys on noin 50 metriä ja molemmat vastaanottimet toimii ok. Tiedän, että auto lähettimet (RF Key) eivät ole niin tehokkaita ja lähes kaikki toimii 20m. Syy pyydän on käyttää RF-näppäintä ajaa auton murtohälytin ja minun täytyy toimia sellaisista "kunnon" etäisyyttä. [Color = blue] 1 - Tarkista, onko se pyörii oikealla taajuudella [/color] taajuus on ok - paljon RF Key testattu toimii samalla. [Color = blue] 2 - Jos RF transistori on päästöiltään vastus, vähentää sen arvoa (tämä antaa sinulle enemmän valtaa) [/color] Tehty ... Etäisyys on sama ... Kun 20k sijaan 47k, etäisyys pienenee! [Color = blue] 3 - Tarkista onko vastaanotin samalla taajuudella. [/Color] On ... Joten, TX oli suunniteltu toimimaan alhaisen etäisyys. En vain tarvetta muuttaa sitä "kunnon" kattamalla alueella. Minulla ei ole ideea ... Kaikki Yritin ollut toiveikas ...

Kuten olen lähetetty edellä, tarkista säteilijä vastus (ei pohja). Tällainen lähetin on yleensä 22Ω päästöiltään vastus. Vähentämällä arvo kasvaa virta.

Olen muokannut tätä vastus 20Ω ja ... mitään. Mutta löysin jotain mielenkiintoista: With yksinkertainen ulkoinen johto (34cm pituus) kytketty pisteeseen (ks. liitteet) tehonlisäys aivan upeaan! Jos minä lyhentämiseksi tämän antennin 17cm teho palata alkuperäiseen huono arvo. Kaikki ideeas? ____________________ En voi ladata tiedostoja (Latausvirhe: voinut ladata Kiinnitys ./files-eboard/tx_6575.jpg.). "A" on kuvattu, on kaavamainen liitteenä ensimmäinen viesti, välillä PCB-antenni, R (keräilijä) = 56Ω ja kondensaattori lähetin!

Ilmeisesti "ongelma" on antenni. Antenni on kuin kuvissa (yksi käännetään!). Lisäsin sarjan kelan (33nH) ja antenni (at kerääjä) ... se näyttää samalta, ei mitään toivoa: cry:

sopia biff44 näkökulmasta, lisätään muutama nH lisätä voimaa ja lähetin vastus 47K vähentää 47. Minulla oli tehdä samaa tuotetta, etäisyys on enintään 12m.of tietysti täytyy laskea reikään PCBA.try lisää ... ja sinua menestystä!

Antenni on tärkeä asia. Se oli luultavasti tarkoitus: 1) sopivat erityisen (pieni) paketti koko 2) täyttää radiotaajuuspäästöt vaatimukset (kun sovitetaan lähetysteho oskillaattori) se ei ole "liian suuri". Jos antenni on pienempi kuin se olisi, se menettää säteilyn tehokkuutta. Voit lisätä huomattavasti eri avaimenperän tyyppinen lähetin) käyttäen suuri antenni, kuten neljäsosa aallon piiskaa b) lisätään suuren maatason ja antennin kanssa c) lisäämällä värähtelevän valtaa, tai lisäämällä tehovahvistimen kuitenkin luultavasti rikkoo päästöt sääntöjä maassa olet toimivat sisään

@ vincent_yuang päästöiltään vastus on 56Ω ja pohjan vastus on 47k. Olen muuttanut sekä 20Ω ja 20k ja lisäsin 33nH sarjaan "alkuperäinen" antenni (lähellä kerääjä) ja ... ei mitään! Olet oikeassa, etäisyys on enintään 12 metriä. Tarvitsen noin 30-40m. Sanoit [color = blue ]"... täytyy vähentää reikään PCBA ..."[/color]. En ymmärrä mitä tarkoitat (oletan, että PCBA tarkoittaa PCB-antenni ...): = vähentää reikien lukumäärä? Siis korvata VIAS yksinkertaisilla reikää (ei yhteyttä ylä-ja alareunassa PCB? = Täyttää joitakin / kaikki nykyiset antenni VIAS? = Vähentää silmukan ulottuvuus? Huomasin muu kauko (433MHz) (lähes identtiset) autosta allarm, pienempi antenni (lähes puolet ulottuvuus loop) vain päälle PCB, joka toimii noin 40m. Joten ... on mahdollista! @ biff44 [color = blue] "Kuitenkin, luultavasti rikkoo päästöt sääntöjä maassa olet toiminta sisään" [/color] Olen kaukana tästä. Romaniassa max. teho on otettu näitä laitteita on 10 mW. paljon "kotimaisen" laitteet myydään täällä on jopa tätä valtaa ja se toimii jopa 100m. Kiitos!

kokeile liitteenä ... on minun asiakas projekti, ehkä sinulle hyötyä.

antennin impedanssi on 50Ω ja 1 / 4 wavelengh dipole.it voi toimittaa paras teho ja paras kanava vakautta.

1 / 4 aallonpituus Dipoli!? Uskon haluat sanoa monopoli, eikö?

Löysin kaukosäätimen (433,92 MHz), joka on pienempi PCB-antenni ja se toimii noin 50m. En ymmärrä miten tämä lähetin on enemmän valtaa kuin minun alkuperäinen avaimenperän? Olen hämmentynyt ... Kuvia / kaavamainen liitteenä:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back