RF MOS-transistorin malleja?

B

barath_87

Guest
Mitä eroa on käyttämällä RF-transistori mallin oman piirin normaaliin transistori malli ..
Kuten millä tavalla RF-transistorit poikkeavat tavanomaisen transistori mallit, että käyttää simulaattoreita, kuten rytmi ...

joo, yleensä valimot tarjota kaksi transistori malleja, tavanomainen malli, jota käytetään alhaisen frequancy analoginen lohkojen ja DC bias verkot sekä RF-malli

on valtava ero kaksi mallia, RF-malli on tavanomainen, mutta myös joitakin uusia verkko kuten substarte verkossa, valua ja lähde diodia ja capacitances, porttiluku resistenssin porttiluku aiheuttamaa melun vaikutuksia,
myös RF-malli on voimakkaasti riippuvainen ulkoasun ja sormitus ja porttikohtaisen yhteystiedot

khouly

Kiitos khouly tämän nice vastausta.
Minun täytyy tietää, onko käyttö näissä transistorit on sama.Tarkoitan esimerkiksi Mikäli olen suunnitella PLL I'd parempi käyttää normaalia transistorit jos vaatimuksen kannalta nopeus on satisfyed koska tavalliset transistori mukaan vastauksenne ovat vähemmän monimutkaista toteuttaa piin.Jos vaatimus aikavälin nopeus ei satisfyed minun käytettävä RF-transistorit.
Olenko rigth?Jos ei ota oikein.

että PLL on sekoitettu signaali

niin, että CP ja PFD u ja bandgap reffence, u voi käyttää normaalia mallia

vaan myös VCO ja sen puskurin ja ensimmäiset vaiheet on prescaeler on parempi käyttää RF-laitteita, coz tämä osa työskentelee erittäin suuri taajuus ja u on mahdollisimman tarkkoja edustaa vaihe melua ja kuormaamista tai kuorman vaikutus koskevan VCO

khouly

miten ulkoasu on transistori itse?

ei RF-transistori ulkoasu poikkeaa normaalista transistori ulkoasu?

s, Voinko käyttää mallia RF mallia suurtaajuus mutta ulkoasu,
esitin ulkoasu normaalin transistori?

ja tämä vaikuttaa LVS vaiheessa uuttamisen jälkeen?

thanx
mohamedabouzied

se ei ole suositeltavaa, sillä mallin mukaisesti rf mos on muotoiltu yhdessä ulkoasu.eri tavalla laitteita indusoi eri arvoja loistaudit korkki joka aiheuttaa suuria eroja korkealla taaj.

barath_87 wrote:

Mitä eroa on käyttämällä RF-transistori mallin oman piirin normaaliin transistori malli ..

Kuten millä tavalla RF-transistorit poikkeavat tavanomaisen transistori mallit, että käyttää simulaattoreita, kuten rytmi ...

Merten moottoritiet-mallin taajuus on määritelty asiakirjojen malleja.Jos työ-taajuus on sama kuin normaalin mallin taajuus käytä normaalia malli muuten mennä RF malli.
Kerrothan, jos sinulla tarvitse lisäselvityksiä.

Olen yrittää muotoilutoimistot kaksinkertaisen tasapainoinen mikserivahvistimen ....mikä malli tiedosto minun pitäisi käyttää ....?

se riippuu taajuus
mutta mielestäni u tarvetta käyttää RF-mallit

khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back