RF muuntajalla / vahvistin

Y

yawijaya

Guest
Hei, olen parhaillaan RF-vahvistin, joista olen tällä hetkellä ei ole kaavamaisen tietokoneen Käytän nyt. Mutta pohjimmiltaan se näyttää piiri täällä: http://www.edaboard.com/ftopic58072.html , paitsi että kun transistorit se menee suoraan muuntajan ja sitten lähtö. Käytän OrCAD simuloida sitä juuri nyt, ja olen on ongelmia simuloimalla muuntaja (kuten valmistaja kieltäytyy antaa minulle joitakin tietoja, ainoat käytettävissä olevat tiedot ovat ohm suhde, taajuusalue, väliinkytkemisvaimennus ja input r. tappio) . Miten luulet voin kiertää tämän? Ja myös Etsin transistorin (FET erityisesti) minun piiri. Taajuusalue on 0-300MHz. Käytän blf202 mutta en pääse orcad kirjasto / malli sitä. Onko mitään ehdotusta mitä transistorin voin käyttää? Ja muuten, niin muuntaja TT4-1a + by minicircuits. Kiitos

Vuonna Minicircuits datalehti on määritelty suhde 4, joka tarkoittaa 4:01 muuntajan. En käyttänyt Orcad vähän aikaa, mutta mielestäni kirjastossa on 4:01 muuntaja, jota voit käyttää. Jos sinulla ei ole Spice malli BLF202 yrittää löytää kirjastossa käytettävissä pienempi teho MOSFET (sama taajuusalue), ja käyttää sitä vain nähdä, miten simulaatio toimii alhaisilla signaalitaso.

mutta kun se sanoo ohm suhde on 4 tarkoittaa suhde toisen / ensisijainen? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 4 minuuttia: [/color] [/size] ja myös, onko mitään tapaa saada. OLB ja. Lib tiedosto orcad päässä. S2P? Niin monet valmistajat ovat vain antaa. S2P tiedosto. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 2 tuntia 5 minuuttia: [/color] [/size] Hei, nyt minulla on kaavamaisen, katsokoot! Mitään ehdotusta? PS Aion käyttää blf202 varten transistori ja myös Saan tämän virheen sanomalla, että "jännitelähde ja / tai kelan silmukan mukana L-L4" Onko ideoita? Kiitos paljon

On virhe kaavamainen. Molemmat nastat, 2 ja 3 M2 transistori on maadoitettu.

Kiitos, se on virhe minun kaavamaisen koska piirsin sen liian nopeasti, mutta minun Hallitus on kytketty oikein (PIN 3 M2 ei ole maadoitettu) [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 4 minuuttia: [/color] [/size] ok, tämä on minun uusin yritys, käytän BLF 202 ja pin 3 m2 ei ole maadoitettu. datalehdestä blf202 sanoo, että VGS on aina 2,3-2.4V, joten jos asetan bias piirit tuottaa 2.3V kullekin, ja tulosignaalin jokaisen transistori on 2Vpp, ei se toimi? mutta sen ei T on minun. Kiitos

Mitä tarkoitat kanssa "ei toimi"? Simulointi virheitä "INDUCTOR loop" ovat jotain erilaista. Ne voidaan välttää lisäämällä reaalimaailman parametrit pieni kela sarja vastus. Ihmettelen myös tarkoitus käyttää pienen signaalin NF FET sijaan RF-teho FET simulointi.

Ei, mulla tosielämässä kokeilla, ei vain simulointi. Fet korvataan BLF202, RF FET vuodesta NXP. Mitä tarkoitan ei toimi on, että kaikki signaalit hieno kunnes se saavutti tulo kunkin FET (ne 2Vpp, 50MHz, 180 astetta epätahdissa) ja toivoin saada 4Vpp, 50MHz, ja 200mA lähtö ... mutta lähtö on lähes 0 .. anna minun ladata päivitetty kaavamaisen HUOM: V2 on 5 SIJAAN 10 transistorit korvataan RF FET (BLF202) kiitos! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] PS tuotoksena tarkoitan lähtö lopullinen muuntaja

On vaikea toimia vahvistimeen että negatiivinen Gain. Ensimmäiseksi kannattaa varmistaa sopiva DC bias kohta. Sitten jäljittää RF tasolla vahvistimen ja tarkista, jos et vahingossa käännä yhtä kanavaa ja tehokkaasti peruuttaa lähtösignaali.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back