RF transistori layout kysymys

M

mohamedabouzied

Guest
Entä ulkoasu RF NMOS ja PMOS transistorit? ei RF transistori layout poikkeaa normaalista transistori layout? niin, voinko käyttää mallia RF malli suurtaajuus mutta layout, laitoin ulkoasu normaali transistori? ja tämä vaikuttaa LVS vaiheessa louhinnan jälkeen? thanx mohamedabouzied

RF-transistori layout, u tarvitse olla varovainen noin mallissa eniten RF mallit määrittää, miten voi Gate kontakteja "yhden tai kahden hengen", kehon solmio RF NMOS on imprtant, se olisi huolehdittava useimmissa uusissa design sarjat pitäisi antaa esimerkkejä RF NMOS ja PMOS transistorit khouly

thanx mutta tarkoitan minun PDK on RF malli "haamu malli" NMOS transistorin mutta kun minä tulen layout, ei ulkoasu käytettävissä. Niinpä gussed että malli on vain piiri malli "mausteen malli" transistori Rf toimintaa, mutta se on normaalia transistorin niin kello layout voin käyttää ulkoasun normaali transistorin Olenko oikeassa? thanx taas mahdollisuus kuunnella mohamedabouzied

Ehkä Design Kit ei ole täydellinen versio, sinulla pitäisi olla ulkoasun RF transistori ... se voi tapahtua ... Jos käytät normaalia transistorit asettelussa tulisi simuloida kanssa mallin normaali transistorit

Ei, siellä on joitakin esimerkkejä kertoa u miten layut RF transistori, ainakin tekniikan asiakirjassa, mutta varmaa se näyttää tavallinen transistori khouly

u khouly sanoo ei minua tai drabos? ja u drabos: minun suunnittelu on VCO töissä 2.4GHz, joten minun täytyy tehdä simulaatioita RF malleja. En design alle kadenssi ja minun PDK on: AMS Hit Kit 0,35 thanx oman repalys mohamedabouzied

Sanon FR, u, jos u Tarkista, prosessissa tiedoston u näkevät miten ulkoasu RF transistorin tarkoitan, se kertoo miten, howmany Gate sormet, tämä malli on usful varten, ja on portti sormet, connetcted yhdeltä puolelta tai ei, näitä ohjeita noudattaen, u tekee tavallinen MOS, tansistor mutta se on sopusoinnussa tämän mallin kiitos khouly

tavallisessa transistorin, siellä IIS PCELL joka tuottaa asettelua automaattisesti sen parametrit ovat W, L, määrä portit joten aion käyttää tavallisia transistori tuottaa sen pcell layout. mutta minun simulointeja ennen ulkoasu tullaan kanssa RF malli mohamedabouzied

u keskimääräinen Gate sormet vai mikä? mohamedabouzied

On 2 tapaa kytkeä portin sormet, ja tämä vaikuttaa portin vastus Tiedän, että malli AMS, tukea yksipuolista portin yhteyttä, se tarkoittaa, sormet ovat yhteydessä yksittäisistä puolelta khouly

ei exraction askeleen jälkeen asennus riippuu mausteen malli tai vain otteita mitä on nähty linko? ja kun en simulaatioita että uutettu piiri, miten simulaattori tiedämme, että transistori oli RF transistori? mohamedabouzied

Luulen, U wiill määrittää, sen simulaattori, extactor, saavat kuin transistori, ja u yksilöidään käytettävä malli myös yrittää saada uuden PDK, joka on HITKIT 3.7, Minusta on uusia vaihtoehtoja, ja se voi tehdä elämästä paljon helpompaa u, myös yrittää lukea prosessi docuument tiedostoja noin prosessi paramters, ja Spice malleja khouly

Valitettavasti en voi koska minulla on tämä PDK kanssa lisenssin. thanx paljon. ja minulla on toinen kysymys: minun VCO minun pitäisi ottelu tuotannostaan maksimiteho siirtää Mittasin sen lähtöimpedanssi, ja laitoin Matching kuorma Zload = Zout * mutta kun tein, että mitään tuotosta VCO ja värähtely on kuollut. Miksi näin tapahtui? mohamedabouzied [size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] ja minun PDK on: AMS hitkit-3.70, mutta silti elämä on kovaa mohamedabouzied

eivät vastaa Z ulos VCO, VCO on puskuroitu "Tämä on hyvin imprtant varten VCO, sitten tämä puskuri pitäisi ajaa kuorman tai Mixer khouly

Tulen katsomaan AMS asiakirjoja (nyt minulla ei ole lupaa, nyt työskentelen muulla menetelmällä) Mutta on olemassa joitakin Design Kit joka on RF MOS layout esimerkiksi, mutta silti uskovat Khouly .. Hän on enemmän kokemusta RF-kenttien. Oletan nyt on myös AMS 3.71, ehkä se on parempi :) Kun tapasin AMS Design Kit, missä olin malleja korkea jännite transistorit, mutta minulla ei ollut ulkoasua esimerkiksi heille (ja he olivat kategoriassa kutsutaan älä käytä). Ajattelin siitä.

[Quote = mohamedabouzied] Entä ulkoasu RF NMOS ja PMOS transistorit? ei RF transistori layout poikkeaa normaalista transistori layout? niin, voinko käyttää mallia RF malli suurtaajuus mutta layout, laitoin ulkoasu normaali transistori? ja tämä vaikuttaa LVS vaiheessa louhinnan jälkeen? thanx mohamedabouzied [/quote] malli RF on erittäin improtant. koska se vaikuttaa sinun suorituskykyä etenkin korkean taajuuden. Yleensä käytämme RF p-solu saada NMOS ja PMOS. mutta te päätätte koon ja sormi numero. Joten sinun pitäisi käyttää RF ulkoasun kanssa RF malli.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back