RF-vastaanotin-vastus vertailuryhmässä on epävakaa

H

headman333

Guest
Minulla on Rf lähettimen ja vastaanottimen, joka käyttää ASK modulaatio. Komparaattori on kytketty vastaanottimen. Ongelmana on, että vastus on komparaattorin on epävakaa, ja sen seurauksena potentiometri tarvitaan, jotta voitaisiin vastaanottaa signaali, joka tulee ulos lähettimen. Onko kellään ratkaisua tähän? En halua käyttää potentiometrin saamiseksi signaali, joka tulee ulos lähettimen. Tarvitsen vakaata vastus.

"... Vastus komparaattorin on epävakaa, ja sen seurauksena potentiometri tarvitaan, jotta voitaisiin vastaanottaa signaali, joka tulee ulos lähettimen ilman eri potentiometrin ..." !?? Valitettavasti, voit kääntää?

Kuulostaa sopimaton tröskelkrets in ASK demodulaatio. Haluat ehkä tutkia nykyisiä ASK sovellus piirejä, miten he käsittelevät sitä.

Ongelma ei ole selvä. Pyytäisin teitä laatimaan yksinkertaisia ​​ja suuri joukko lauseita? Voitko kertoa kaavamaisen ja miksi se on epävakaa?

Minulla on Rf lähettimen ja vastaanottimen, joka käyttää ASK modulaatio. Komparaattori on kytketty vastaanottimen. Ongelmana on, että vastus on komparaattorin on epävakaa, ja sen seurauksena potentiometri tarvitaan, jotta voitaisiin vastaanottaa signaali, joka tulee ulos lähettimen. Onko kellään ratkaisua tähän? En halua käyttää potentiometrin saamiseksi signaali, joka tulee ulos lähettimen. Tarvitsen vakaata vastus. Karsitut

Epävakaa vastus? Epävakaa mitä? Kun lämpötila, jossa nykyinen, kosteus ja valo?

Joten eri taajuuksilla on erilainen vastus arvot? Varten standardi vastus on voimassa vain mikroaaltotaajuuksilla, mikä ei ole asian.

En ole ihan varma tästä, mutta käytän vain kiinteä taajuus. Mutta minun saada selkeästi lähetetään taajuudella, minun täytyy vaihdella potentiometrin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back