RF viestintä käyttäen ATMega8

S

supersonic_ab

Guest
Hei, Oikeastaan olin työskennellyt RF simplex viestintä käyttäen lähettimen ja vastaanottimen moduuleja. Vastaanottimessa mikro kuumenee ylös. En pysty vianmääritys sitä. Joten auttakaa .... Kiitos jo etukäteen .....

Ei tarpeeksi tietoa ... Onko jännite yhteensopiva esimerkiksi MCU on poered 5V mutta RF-vastaanotin voi hyväksyä 3.3 tai 4.5V. Muita ongelma saattaa olla virhe piirilevylle. Ja pitihän lämmitys saattaa aiheutua epäonnistumisen vastaanotin moduuli.

Olen pahoillani epätäydellisen info .... minun vastaanotin moduuli toimii 5V kuin kertoi minulle myyjä .... muuten mitä muuta info. Tarvitseeko sinun ongelmia ampua. Kun kytket virran päälle niin sitten jännite minun MCU tulee 1V ja koko vastaanotin siitä tulee 2,6 2.7V. LCD on myös antaa 2,7 V sen poikki. I dont Miten nämä jännitteet jakaa. Anyways lähetin puolella doesnot saada lämpiää ja jännitteet poikki jokainen komponentti on kunnossa. On 3 pinniä GND vastaanottimen. Onko välttämätöntä yhdistää kaikki nastat GND (ne toisiinsa)???

Hai Onko LCD on backlite, jos niin irrota backlite ja tarkistaa. (Valo kuluttaa enemmän virtaa) Terveisin nandhu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back