RF2104 jos löytyy?

N

neazoi

Guest
Hei,
en tiedä, onko tämä oikea aluksella kysyä mutta sinä tiedät mistä voin ostaa RF2104 puolijohde?

Paypal prefferred
Kiitos

Firma Super Flower słynie z dość dobrych, ale stosunkowo drogich zasilaczy. Aktualnie firma ta poszerzyła swoją ofertę o trzy zasilacze Leadex, każdy o mocy 1600 W. Przeznaczone są one dla wydajnych stacji roboczych i miłośników gier w wysokiej rozdzielczości wykorzystujących konfigurację składającą się z kilku kart graficznych. Każdy zasilacz posi...

Read more...

Se on hyvin vanha osittain RF Micro.Sinun pitäisi pystyä löytämään uudempi laite ellei tarvitset tarkka osittain korjauksen.

Minulla on joitakin varaosia alkaen päivinä olen kehittänyt joitakin ensimmäisen GSM häirintälaitteet, noin 10 vuotta sitten!
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Voisitteko myydä kaikki viisi ne minulle, jos et tarvitse niitä?
Ole hyvä ja lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen skylimit000ATgmail.com (korvaa "AT"), tai löydä sähköpostia osoitteeseen www.microwave.gr

Kiitos paljon

E-suunnittelu wrote:

Se on hyvin vanha osittain RF Micro.
Sinun pitäisi pystyä löytämään uudempi laite ellei tarvitset tarkka osittain korjauksen.Minulla on joitakin varaosia alkaen päivinä olen kehittänyt joitakin ensimmäisen GSM häirintälaitteet, noin 10 vuotta sitten!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back