Rinnakkaisportti ohjelma, apua tarvitaan!

G

gvanto

Guest
Olen yrittänyt käyttää seuraavaa koodia (jonka löysin dataloggin artikkeli http://www.phanderson.com/printer/ltc1392/ltc1392.html) lähtöön yksinkertainen tavun päälle minun rinnakkaisporttiin.Käytän Dev-cpp alle WinXP.Kääntäjä antaa virheilmoituksen sanomalla "outportb pimeän toiminto" - Luulin, että minulla oli myös oikeus header-tiedostot ...

Olen yrittänyt rakentaa yksinkertainen toiminto Generator / äänentoistolaite perustuu artikkelin tällä Suomen guy:

http://www.tkk.fi/Misc/Electronics/circuits/dacs.html

Hän on toimittanut laitteita se vaan ohjelmisto haluaisin kirjoittaa itseni Dev-cpp jos mahdollista (olisi olisin luullut) ... nyt, miten ne pääsevät rinnakkaisporttiin ...

apua erittäin arvostettu ...
- - - - - - - - - - - - - --

# include <cstdlib>
# include <iostream>
# include <stdio.h>
# include <dos.h>

# define DATA 0x0378

using namespace std;
typedef unsigned char byte;

byte data = 0x00; / * Huomaa, että tiedot on maailmanlaajuinen * /

int main (int argc, char * argv [])
(
data = 0x04;
outportb (data, data);

järjestelmän ( "PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
)

Google löytää keskustelun listaa tästä ongelmasta.

http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?forum_id=6572&style=flat&viewday=7&viewmonth=200207

Ja lue tuhansien aikaisempien keskustelujen rinnakkaisportti käyttää, kun huomaat, että oletusarvoisesti Windows XP ei anna sinun Näkyvyys satama.

Hi:
Olen kotoisin Kuubasta joten minun inglish ei ole kovin hyvä.

Tämä ohjelma sopii hyvin Win9x, mutta NT, 2000 tai XP: ssä se ei toimi.Toiminto "outportb" on vanhentunut.

Pääsyä rinnakkaisporttiin olen käyttänyt Windriver, se on erittäin helppo käyttää ja se on kirjastossa voidaan yhdistää mihin tahansa C-tai C -kääntäjä.

Ronny,

Thanks for your help.Saanko kysyä missä sai käsiinsä tämän Windriver (on googled se, mutta kallistus näyttävät löytää mitään sitä)?

Onko sinulla kenties esimerkiksi C / C -koodia, joka kirjoittaa rinnakkaisporttiin?

Monet kiitokset,
turhautuneita-gvanto

En C ja tiedä paljon C .
saat, että virheilmoituksen, jos et ole asiaa header-tiedostot ...Näen iostream ja cstdlib ei ole. H laajennus?
Luultavasti se on ongelma ...

kiitos, mutta ei siitä, että wasnt ongelma ... (sanoo se erikoiskieli etsi header-tiedosto, kun minä myös. h laajennus)

Saanko kysyä: Oletko koskaan ohjelmoitu par.sataman C ja Win-Xp?Jos, niin kuinka teit sen?I just cant löydä mistään, joka selittää, miten se on XP, koska joitakin turvallisuuteen liittyviä kysymyksiä ...

terveisin,
gvanto

En ole koskaan törmännyt yksityiskohtainen menetelmä rinnakkaisportti ohjelmoinnin XP itsekin, toivottavasti joku tällä foorumilla ei ...
Aion tehdä käyttöliittymä hankkeen I'll be käyttäen Win 98.

throwaway18 vastaus näyttää hyvältä.Se linkkejä tähän tärkeään kysymykseen:

Varten Dev-C , toiminnot ovat "_outp ()" ja "_inp ()".Tietenkin nämä toiminnot on estetty käyttöjärjestelmän ellet kiertää suojaa käyttämällä jotain AllowIO, tai käyttämällä ydintilan satamiin pääsyä laiteohjain kuten PortTalk.Esimerkiksi lopussa porttalk.pdf näyttää hyödyllistä ja helppoa, vaikka en ole kokeillut sitä.(Tein oman satamaan pääsyä laiteohjaimen ja avustajaa DLL.)

Hi:

Voit saada ilmaiseksi ladata windriver 7,0 sivustosta

http://www.download.com/WinDriver/3640-2383_4-10425641.html

Tämä on demoversio, mutta voi saada yo proffessiona yksi windriver 6.0.

Lähettää sinulle ensi tiistaina ohjelmassa näyte, että pääsy rinnakkaisporttiin.Tällä työkalulla voit tehdä ohjelman pääsy PCI, USB ja Mani oders liitännät.

onnea ...

Hi there:

Minä lähetän sinulle mallikoodia valmis ajelu ohjelmoida ja kuljettaja, toivottavasti se auttaa teitä tutkimukseen.Muoto ymmärtämistä sinun on luettava tiedosto readme.txt on. Rar arkistoida että olen liittämässä teille tämän viestin.Jos päätät työskennellä Windriver voin liittää 6,03 täysi versio (lähes 10 Mt).

Salutations,

Ronny

PD: on helpompaa minulle, jos puhumme sähköpostitse.Ronny (at) icid.cu
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Tässä on pieni ohjelma ohittaa Windows XP ja Windows 2000 HAL ja voit puhua satamien haluat.
Voit käyttää sitä valvoa rinnakkaisporttiin.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

kiitos ronny_gm for your support.katso uusi kysymys (uusi säie, samaa asiaa otsikko)

terveisin,
gvanto

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back