rinnakkaisporttiin ongelma

T

tantoun2004

Guest
Hei kaikki,
Olen seuraava ongelma:
Käytän HPLaserjey 5L kirjoitin, se toimi hyvin, mutta nyt Windows dows ei näe sitä, se antaa yleensä Virhe kirjoitettaessa porttiin LPT1.Yritin poistaa tulostinohjaimen ja käynnistä mutta Windows ei nähdä printer.So nyt minun täytyy testata rinnakkaisporttiin tietää, onko ongelma siinä tai tulostimen.
Voiko kukaan auttaa?
Kiitos,

Tarkista LPT mode.Some tulostimet käyttävät EPP-tilassa

Oletan jo kokeillut kirjoitin itse testin tulostimen etupaneelista.Jos tämä toimii, niin tiedät, että se on ongelma rajapinnan tulostin ja tietokone.

Tarkista aina kaapelin ensimmäinen.Sammuta tulostin ja tietokone.Irrota molemmat päät rinnakkaiskaapeli ja liitä ne sitten uudelleen.Se uudelleen paikoilleen nastat, ja pyyhi hapetusta pois kosketuspintojen.Nyt etu jalkeilla tietokone ja kokeile tulostimen.Jos se ei vieläkään toimi, kokeile toista kaapelia jos sinulla on sellainen.Jos sinulla on jokin "palikka" on asennettu rinnakkaisportti, poista se ja yritä tulostimeen ilman sitä.

Jos olet hiljattain päivittänyt bios, vilkaise bios asetukset rinnakkaisporttiin.Varmista, että olet määritetty ECP / EPP jos tulostin vaatii kaksisuuntaisen viestinnän tietokone.Kokeile "normaali" rinnakkain, jos tulostin tarvitsee vain yhdellä tavalla viestintä tietokoneen kanssa.

Katso rinnakkaisportin ohjain tietoa Windows> Ohjauspaneeli> Järjestelmä> Laitteisto> Laitehallinta.Varmista, että sinulla ei ole punainen "X" tai keltaista! "mennessä parllel satama, joka osoittaa ristiriidassa joidenkin muiden asennettu järjestelmään, tai kuljettajan ongelma.

Joissakin tietokoneissa on kaksi rinnakkaista porttia.Kokeile muut rinnakkaisporttiin - varmista kertoa tulostimen asetukset (kohdassa "Tulostimet ja faksit"), että olet vaihtanut satamissa.

Jos se ei vieläkään toimi, kokeile tulostimen toiseen tietokoneeseen.Tämä kertoo, jos se on tietokoneen tai tulostimen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back