Robotic Locomotion

N

NVD

Guest
Uskon, että sähkömagneetit voidaan aiheuttaa liikkumiskyky on robotti.Tässä tapauksessa sähkömagneetti työntää tai vetää vivun (jalka robotti) ja ei ole mitään tarvetta moottori.Any comments?

 
Hei,

Kyllä minulla on kommentti.Vuonna sähkömagneetti, että kaikki depands mitä pussing.Olkoon, että haluat työntää Aram, niin se on eri, jos sinulla on tilaa jotain vai ei.
Vielä pahempaa, joudut käyttämään energey koko ajan, kun taas moottori voi rikkoa ja lopeta ja Battery.
Onnea.

 
mmmm sähkömagneetteja ...kuulostaa se aikoo vaikeuttaa suurin osa asioista on, valvontajärjestelmä voi olla hyvin monimutkaista, kun käytetään moottoreita se voi olla paljon helpompi valvoa aseman käsivarren tai osittain liikut.

Eikö olisi parempi käyttää sähkömagneetit nostaa robotti lattiasta, vähentää joukkoja vastaan liikkeen lattiasta, että miten voit työntää robotti käyttää muita keinoja ja säästää voimassa vuoteen ei ole vahvoja rajoittavat liikkumista.

 
Moottori on kehittynyt laite käyttämällä käsitettä.Passiivinen järjestelmä on oikea suunta jäsentää ominaisuuksia robotin: se on helppo ottaa käyttöön jonkin toiminnon mekaaninen järjestelmä, mutta se on helppo toteuttaa muun ominaisuuden sähköjärjestelmässä.

 
robotti Locomotion yleensä kuusi wheel.just kuten oleskelu.Lisäksi jokainen pyörä on ajo-yksikkö.

 
Mielestäni pasive dynaaminen lähestymistapa on hyvin luonnollista ja energia eficient.Kuitenkin robotin ohjaus algoritmi on hyvin monimutkainen, sillä se on käsiteltävä kävely häiriöitä.Jos kävely häiriöt eivät compesated, robotti voi pudota.

 
Olen samaa mieltä siitä, mitä wt70707 sanoi

moottori käyttää myös samaa käsitettä magnetismia

kun virta on läpi moottori on magnetises kelat ja koska magneettista vetovoimaa / vastenmielisyys roottorin ja staattorin, roottorin liikkuu

niin pohjimmiltaan moottori on vain kehittynyt versio, mitä NVD haluaa

 
Voimme muuttaa cinstruction ja moottori magneettisuuden teoriassa.

 
Hei,
Olen asia, että käyttämällä moottorit on paras, koska:
1.moottorit antavat u kykyä valvontaan ja liikunta-ja muuta puolella liikkuvat, Specialty if u käyttäen Stepper Motors.
2.By Motors u voi antaa kaksinkertainen ja enemmän voimakas moottori käyttäen Laskutelineet jos u on, että vipu.wini

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top