round robin ajoitus oikeudenmukaista virtauksen ohjaus tietojen viestinnän

C

CRISP

Guest
joka voi auttaa minua saamaan tämän kirjan tai enemmän painotettu-Round-Robin ajoitus?

Luulen, mitä etsit on:

Hahne, E., Gallager, R., "Round Robin ajoitus reilun Flow Control in Data Communications Networks"

Se oli hänen väitöskirjassa MIT ja julkaistiin Proceedings of the IEEE International Conference on Communications, pp.103-107, kesäkuu 1986

Tarvitset jonkin että pääsy IEEE online-kirjastoon sähköisessä muodossa.On paperituloste voisit kokeilla kirjaston kaikista yliopisto, joka on CS / EE-ohjelma.

Voit kokeilla http://citeseer.nj.nec.com/cs muita asiakirjoja, jotka ovat samanlaisia.

Radix kirjoitti:

Luulen, mitä etsit on:Hahne, E., Gallager, R., "Round Robin ajoitus reilun Flow Control in Data Communications Networks"Se oli hänen väitöskirjassa MIT ja julkaistiin Proceedings of the IEEE International Conference on Communications, pp.
103-107, kesäkuu 1986Tarvitset jonkin että pääsy IEEE online-kirjastoon sähköisessä muodossa.
On paperituloste voisit kokeilla kirjaston kaikista yliopisto, joka on CS / EE-ohjelma.Voit kokeilla http://citeseer.nj.nec.com/cs muita asiakirjoja, jotka ovat samanlaisia.

chsw,

Valitettavasti minulla ei ole pääsyä sähköiseen IEEE arkiston tällä hetkellä, eikä ole ollut yliopistoa, kun jompikumpi, joten en usko, että voin auttaa sinua lähitulevaisuudessa.Jos ei ole mitään kiirettä, voisin ehkä pysähtyä lähistöllä yliopiston seuraavan parin viikon aikana ja tehdä kopio, että voisin skannata ja lähettää.

Mikä on niin erikoista tämän kirjan?On tonnia asiakirjat, round robin ajoitusohjelmat.On olemassa uudempi muunnelmia round robin järjestelmä, kuten alijäämän round robin (DRR), jotka ovat itse asiassa enemmän oikeudenmukaista, kun olet tekemisissä jonot, että on suuri ero keskimäärin paketin koko.

Olen iloinen siitä, vastaus!
kyllä!Tiedän, DRR on parempi kuin WRR.but, se ei ole best.because jokainen algoritmi on improved.eg: MWRR / MDRR / HRR, etc.now, minulla on vain perusta WRR algoritmi.
B & R!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back